پاگانی تا سال 2025 یک سدان و یک شاسی بلند می سازد!

پرشین خودرو: پاگانی به عنوان موسس و مالک این برند را می توانیم یک افسانه زنده بدانیم که سال ها تجربه کار در شرکت خودروسازی لامبورگینی به وی این اجازه را داد تا تولید کننده اتومبیل شخصی خود باشد و حالا تصمیم به تولید خودروی شاسی بلند گرفته است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، همگی ما کمپانی خودروسازی پاگانی را به خاطر تولید وسایل نقلیه سوپراسپرت بسیار خاص می شناسیم و قطعا اگر این شرکت خودروساز یکی از تولید کنندگان وسایل نقلیه عمومی و سطح پایین بود، کمتر کسی محصولات آن را به چشم یک اتومبیل بسیار خاص و ویژه می دید و دیگر توجه کسی را با رد شدن محصولاتش در خیابان جلب نمی کرد، اما گویا این شرکت خودروسازی هم به فکر گسترش بازار خود افتاده و درست همانند بسیاری از شرکت های خودروسازی از جمله رولزرویس، مازراتی، جگوار، بنتلی و برخی خودروسازان دیگر که در این مسیر قرار گرفته است، تصمیم به طراحی و ساخت یک خودروی شاسی بلند و یک خودروی سدان برای عرضه به مشتریان خود گرفته است!

پاگانی به عنوان موسس و مالک این برند را می توانیم یک افسانه زنده بدانیم که سال ها تجربه کار در شرکت خودروسازی لامبورگینی به وی این اجازه را داد تا تولید کننده اتومبیل شخصی خود باشد و محصولات منحصربه فردی همچون "هوایرا" و همچنین "زوندا" را خلق کند که هرکسی آرزوی داشتن یکی از آنان را خواهد داشت. اما موسسه پاگانی به فکر گسترش کار خود بوده و اعلام کرده است که تا سال 2025 میلادی تصمیم دارد تا یک خودروی شاسی بلند و همچنین یک خودروی سدان اسپرت را به مرحله نهایی توسعه و راه اندازی تولید آن برساند.

 

پاگانی



موسس پاگانی در مصاحبه اخیر خود با موتورترند اعلام کرد که نادیده گرفتن ماشین های جدید با فرمت های "شاسی بلند" و "سدان اسپرت" در سبد محصولات تولیدی ما بسیار سخت است و افزودن مدل های جدید که جذابیت آنان تضمین شده خواهد بود، به رشد برند "پاگانی" و توسعه شرکت ما بسیار کمک خواهد کرد، اگرچه تصور می شود که طراحی و ساخت یک خودروی شاسی بلند با خصوصیات پاگانی بسیار سخت است، اما فرصتی بی نظیر برای رشد این برند خودروسازی خلق خواهد کرد.

تصویر این موضوع بسیار سخت است که سوار یک خودروی پاگانی باشید، اما فضای مناسبی در عقب برای حمل مواد غذایی و همچنین صندلی های بیشتر برای جابجایی اعضای خانواده خود داشته باشید. هرچند باتوجه به تاریخچه فعالیت کمپانی خودروسازی پاگانی و در صورتی که این برنامه برای خودروی شاسی بلند این شرکت نیز اجرا شود، افراد کمی شانس داشتن یک خودروی شاسی بلند سوپراسپرت با برند "پاگانی" را خواهند داشت، مگر اینکه همانند دیگر شرکت های خودروسازی که به طراحی و ساخت خودروهای شاسی بلند روی آورده اند و برنامه تولید انبوه دارند، شرکت خودروسازی پاگانی هم تولید انبوه شاسی بلند خود را برنامه ریزی کند.
 

کد خبر 116415

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha