«ب ام و» با معرفی یک کانسپت جذاب در فرانکفورت آتش به پا کرد

پرشین خودرو: ب ام و 4 مفهومی با جلو پنجره های بزرگ و خشن کلیوی شکل به نمایشگاه آمد تا نگاه همگان را به تسخیر خود درآورد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، این مدل مفهومی آمده است تا به ما نشان دهد که نسل دوم سری 4 چه شکلی خواهد بود و اگر خطوط روی کاپوت و دماغ این خودرو بتواند به مرحله تولید برسد، جلو پنجره های بسیار بزرگ کلیوی شکل متقارن آن که عدد 4 کوچکی را در زیر خود دارد می تواند ظاهر چشم نوازی به این خودرو دهد، با اینکه فعلا طراحی این خودرو به نوعی مفهومی و نه چندان واقع گرایانه است و بعید هم به نظر می رسد که شرکت خودروسازی "بی ام و" برای طراحی و ساخت محصولات جدید خود دقیقا از چنین طرحی با جلوپنجره های بسیار بزرگ و نامتعارف استفاده کند.

 



با اینکه همه طراحی های 2020 و 2021 سری 4 بی ام و به شکل ساده‌ای کپی شده از نسخه 2 درب سری 3 این کارخانه آلمانی هستند ، با این حال این طراحی نمایانگر شخصیت بسیار جدی سری 4 است و چیزهای جدیدی برای نمایش دادن دارد که در سری 3 قابل رویت نیست.

 



هرچند همه آپشن ها و جزئیات رونمایی شده در نمایشگاه به خط تولید نمی رسد و خودرو تولیدی قرار است جزئیات و کلیات زیادی را از دست بدهد، مانند آینه های اعجاب انگیزش و همچنین جلوپنجره اتومبیل به احتمال زیاد شامل تغییرات اساسی شود. برای درک بهتر آنچه که مدل مفهومی سری 4 در زمان قرار گیری در خط تولید از دست خواهد داد، کافیست به مدل مفهومی سری 8 گرن کوپه و مدل تولیدی اش نگاه بندازیم تا بفهمیم چه چیز هایی به احتمال زیاد از روی این مدل حذف خواهد شد.

 



در جلوی خودرو می توان به چراغ های لیزری آن اشاره کرد که به ظاهر خودرو، نمایی خشن داده اند و نیز در عقب خودرو شاهد چراغ هایی از جنس LED هستیم و البته نباید فراموش کنیم که رینگ های 21 اینچی که در زیر گلگیر های حجیم قرار دارند، ظاهری تهاجمی به این خوردو داده است.

کد خبر 116441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha