هیوندای i10 N به جمع خانواده اسپرت هیوندای پیوست + عکس

پرشین خودرو: کمپانی خودروسازی هیوندای تنها یک هفته بعد از معرفی نسل سوم هیوندای i10، نسخه اسپرت N لاین آن را به طور رسمی معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، نمایشگاه بین المللی فرانکفورت آلمان خود را آماده کرده است تا میزبان بسیاری از خودروسازان بزرگ و مطرح جهانی برای معرفی و نمایش محصولات جدید خود و عمدتا برای بازارهای اروپایی باشد و در چند روز اخیر شرکت های بزرگ خودروسازی یکی پس از دیگری محصولات جدید خود را معرفی می کنند تا در نمایشگاه فرانکفورت آلمان یک نمایش خیلی خوب داشته باشند. شرکت خودروسازی هیوندای یکی از حاضرین نمایشگاه بین المللی فرانکفورت آلمان خواهد بود که با دست پر به این نمایشگاه آمده است و پس از معرفی یک خودروی کانسپت و همچنین یک نسخه به شدت اصلاح شده از خودروی هیوندای i30 N با قطعات فیبرکربنی، حالا یک خودروی هاچ بک اسپرت دیگر را هم برای حضور و نمایش در فرانکفورت معرفی کرده است و آن هم نسل سوم هیوندای i10 خواهد بود که با تغییرات خوب ظاهری به جمع خانواده اسپرت N لاین پیوسته است و از تابستان آینده راهی بازارهای اروپایی خواهد شد.

 

هیوندای



اول از در بخش فنی، شرکت خودروسازی هیوندای 2 انتخاب پیش روی مشتریان خود قرار داده است و انتخاب اول آنان می تواند یک موتور چهار سیلندر 1.2 لیتری باشد که با مکش طبیعی هوا به داخل سیلندرهای خود می تواند خروجی قدرت 83 اسب بخاری و گشتاور 118 نیوتن متری داشته باشد که چندان مناسب یک خودروی اسپرت به نظر نمی رسد، به همین دلیل هیوندای یک موتور سه سیلندر توربوشارژر را هم برای این خودرو در نظر گرفته است که دارای حجم 1 لیتری بوده و توانایی تولید قدرت بیشتر 99 اسب بخاری و گشتاور 172 نیوتن متری را خواهد داشت.

 

هیوندای



هیوندای مهم ترین تغییرات خود را بر روی ظاهر اتومبیل انجام داده است تا این خودرو لیاقت دریافت نشان "N لاین" این شرکت را داشته باشد. در این رابطه می توانیم به رنگ متفاوت سقف اتومبیل با رنگ اصلی بدنه و همچنین تغییرات اساسی در قسمت جلوی اتومبیل اشاره کنیم که شامل یک جلوپنجره جدید، چراغ های 3 تکه در گوشه جلوپنجره (در نسخه استاندارد گردی شکل هستند) و همچنین به مجموعه سپر کاملا جدید اتومبیل اشاره داشت که دارای حجم بیشتری نسبت به نسخه استاندارد بوده و همین موضوع جذابیت آن را بیش از پیش خواهد کرد.

علاوه بر طراحی بیرونی، داخل کابین هم دستخوش تغییرات چشمگیری شده است که با توجه به عکس های منتشر شده از هیوندای مربوط به این فضا، می توانیم به غربیلک فرمان اسپرت با دوخت قرمز روکش چرمی آن، حلقه قرمز رنگ به دور خروجی های سیستم تهویه مطبوع کابین، وجود لوگوی سری محصولات "N لاین" در قسمت پایین فرمان، سردنده اسپرت، پدال های فلزی و همچنین یک فضای کابین تاریک اشاره داشت که جذابیت کوچک ترین عضو خانواده هیوندای را چندین برابر کرده است.
 

کد خبر 116450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha