گزارش جی دی پاور از میزان رضایت مشتریان از تکنولوژی های خودرو

پرشین خودرو: آخرین تحقیقات موسسه J.D. پاور نشان می دهد که مشتریان از تکنولوژی های دو خودروی تویوتا CH-R و همچنین کراس اوور هیوندای کونا بیشترین رضایت را دارند.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، با پیشرفت تکنولوژی و روی کار آمدن فناوری های جدید، شرکت های بزرگ خودروسازی هم از آنان استفاده کرده و محصولات جدید خود را به تجهیزات و فناوری های بروز مجهز می کنند، ولی گاهی اوقات تجهیزات و فناوری های بکار رفته در اتومبیل باعث مزاحمت برای رانندگان می شود و به همین دلیل است که بسیاری از رانندگان در تحقیقات اخیر موسسه "جی دی پاور" اعلام کرده اند که از برخی تکنولوژی های ماشین خود استفاده نکرده و در برخی موارد آن را خاموش می کنند. نمونه بارز آن را می توانیم سیستم های سرگرمی بدانیم که در صورت نداشتن یک سیستم عامل خوب و پویا، راننده را تنها برای کارهای سطحی راضی می کند و از انجام کارهای پیچیده منصرف می کند، ولی خب تمامی خودروها چنین مشکلی ندارند و برخی خودروسازان هستند که فناوری های محصولات خود را کاملا پویا در اختیار کاربران قرار می دهند.

پیرو این موضوع، موسسه "جی دی پاور" در آخرین تحقیق خود به سراغ دارندگان وسایل نقلیه مختلف رفته و از آنان درخواست کرده است تا تجربه 3 ماه اخیر خود با سیستم سرگرمی اتومبیلشان را شرح دهند. جالب اینجاست که تعداد بسیار زیادی از رانندگان اعلام کردند که به سیستم های کمک راننده علاقه چندانی ندارند و اگر امکانش وجود داشته باشد، اقدام به غیرفعال کردن کامل آنان می کند. حال باتوجه به این شرایط، موسسه "جی دی پاور" اقدام به معرفی دو خودرو از یک سگمنت مشترک کرده است که کاربران بیشترین رضایت را از عملکرد تکنولوژی و فناوری های موجود در آن را دارند.

 

تویوتا



دو خودروی مورد بحث ما به ترتیب "هیوندای کونا" و "تویوتا CH-R" خواهند بود که هردوی آنان در کلاس خودروهای کراس اوور قرار می گیرند و گفته می شود که مشتریان این دو خودرو بیشترین رضایت را از عملکرد تکنولوژی و فناوری های موجود در آنان دارند و موسسه "جی دی پاور" اعلام کرده است که در زمینه سرگرمی و اتصال، سیستم های کمک راننده، همگام سازی تلفن همراه و همچنین سیستم های ناوبری و موقعیت یاب در بخش خود بالاترین رتبه را کسب کرده اند و استفاده از آنان پیچیدگی بالایی نخواهد داشت و دردسری برای رانندگان ایجاد نمی کنند.

کد خبر 116452

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha