قوی ترین خودرو روباز موتور جلو در جهان معرفی شد +عکس

پرشین خودرو: کمپانی خودروسازی فراری قوی ترین خودروی روباز (کانورتیبل) موتور جلو در جهان را با نام 812 GTS رسما رونمایی کرد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، به طور دقیق بخواهیم خودروی جدید فراری را توصیف کنیم، می توانیم 812 GTS را یک نسخه روباز از خودروی فراری "812 سوپرفست" بدانیم که حالا در نسخه کانورتیبل آن با کد اختصاصی 812 GTS معرفی شده است تا قوی ترین خودروی روباز موتور جلو در جهان باشد که مجوز تولید و عرضه به مشتریان را از سوی شرکت سازنده دریافت کرده است.

 

فراری
 

همانطور که انتظار می رفت، فراری 812 GTS بخش فنی خود را با خودروی فراری 812 سوپرفست به اشتراک می گذارد و بدان معنا خواهد بود که بر روی فراری 812 GTS نیز شاهد نصب و استفاده از یک موتور 6.5 لیتری دوازده سیلندر تنفس طبیعی هستیم که خروجی قدرت آن برابر با 789 اسب بخار در دور موتور 8500 بوده و همچنین در دور موتور 7000 می تواند خروجی گشتاور 718 نیوتن متری در اختیار کاربران خود قرار دهد تا این خودرو تبدیل به قوی ترین خودروی تولید انبوه روباز جهان در جهان باشد که به زودی در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت.

 

فراری
 

عملکرد این خودرو تقریبا نزدیک به نسخه 812 سوپرفست خواهد بود و شرکت خودروسازی فراری ادعا می کند که نسخه روباز 812 می تواند شتاب صفر تا صد کمتر از 3 ثانیه، شتاب صفر تا 200 کیلومتر برساعت حدودا 8.3 ثانیه و همچنین سقف سرعت 340 کیلومتر برساعتی داشته باشد.

 

فراری
 

همانند هر فراری روباز دیگری که وجود دارد، خودروی جدید 812 GTS نیز سقف برقی برای سهولت استفاده کاربران خود دارد که با حداکثر سرعت 45 کیلومتر بر ساعت می توان در عرض تنها 14 ثانیه سقف اتومبیل را به طور کامل باز و یا بسته کرد. علاوه بر این یک صفحه برقی در پشت سر راننده قرار دارد که هنگام باز بودن سقف اتومبیل باز شده و به جریان بهتر هوا و جلوگیری از چرخش آن در داخل کابین جلوگیری می کند، هرچند وقتی سقف اتومبیل بسته باشد، کاربران می توانند صفحه برقی را باز کرده و از صدای موتور 12 سیلندر تنفس طبیعی فراری و خروجی های اگزوز آن لذت ببرند.

 

فراری
 

فراری

 

فراری

کد خبر 116453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha