نسخه ویژه هیوندای i30 N با برنامه تولید محدود معرفی شد + تصاویر

پرشین خودرو: کمپانی خودروسازی هیوندای چندی پیش نسخه ویژه و سبک وزن هیوندای i30 N را با یک برنامه تولید محدود 600 دستگاه برای بازارهای منتخب اروپا معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، نمایشگاه اتومبیل فرانفکورت امسال میزبان نسخه محدودی از خودروی هاچ بک اسپرت i30 N خواهد بود که شرکت خودروسازی هیوندای آن را با پسوند اضافه Project C معرفی کرده است.

 

هیوندای



این اتومبیل با همان موتور 271 اسب بخاری هیوندای i30 N استاندارد رهسپار نمایشگاه بین المللی فرانکفورت آلمان شده است، اما با تفاوت های اساسی در ظاهر خود و همچنین یک رژیم اساسی که باعث شده وزن آن نسبت به نسخه استاندارد کمتر باشد که با حفظ موتور اصلی خود، قطعا می تواند عملکردی بهتری هم داشته باشد.

 

هیوندای



تا پیش از این ما پروژه خاص هیوندای را فقط در زیر پرده معرفی دیده بودیم، اما این خودرو با معرفی رسمی هیوندای نشان داد که چیز با ارزشی در زیر پرده پنهان شده است تا در زمان مناسب خود را به عموم نشان دهد. این خودرو به طور واضح در برخی قسمت های بدنه خود همچون دیفیوزر عقب، کاپوت موتور، تیغه های آیرودینامیکی جلو، رکاب های کنار درب ها، اسپویلر سقفی و... از فیبرکربن سبک وزن استفاده کرده و همچنین فضای داخلی کابین خود را بروزرسانی کرده است تا فارغ از بخش فنی، تفاوت های اساسی با نسخه استاندارد خود در ظاهر داشته باشد.

 

هیوندای



علاوه بر طراحی بیرونی، همانطور که گفتیم فضای داخل کابین هم تغییرات بخصوصی نسبت به نسخه اصلی دیده است و حالا می توانیم غربیلک فرمانی را ببینیم که داخل روکش های چرمی آلکانتارا پیچیده شده است. دکمه های قرمز رنگ روی فرمان برای حالت رانندگی هستند و همچنین کمربند ایمنی و دوخت های روکش های چرمی صندلی ها به رنگ قرمز انتخاب شده اند تا جذابیت فضای کابین را دوچندان کنند.

 

هیوندای



همانطور که گفتیم، بخش فنی اتومبیل همانند نسخه استاندارد خواهد بود و در زیر کاپوت پروژه C هیوندای یک موتور 2 لیتری چهار سیلندر توربوشارژر انجام وظیفه می کند که خروجی قدرت آن برابر با 271 اسب بخار بوده و همچنین می تواند خروجی گشتاور 353 نیوتن متری بدست بیاورد.
 

کد خبر 116457

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha