کد خبر 116474
۲۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۳
قیمت بلیت هواپیما 14 درصد کاهش یافت

پرشین خودرو: دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی از کاهش ۱۴ درصدی قیمت بلیت هواپیما در جدول جدید پروازهای داخلی نسبت به قیمت‌های جدول آذرماه سال گذشته خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو، مقصود اسعدی سامانی درباره جدول نرخ پروازهای داخلی که از 21 ماه جاری اجرایی شده است، اظهار کرد: بر اساس بررسی‌های انجام شده قیمت‌های جدید پروازهای داخلی در مقایسه با نرخ‌های آذرماه سال گذشته در 60 مسیر پروازی پرتردد 14 درصد کاهش یافته است.

 

بلیت هواپیما


وی با اشاره به این‌که شرکت‌های هواپیمایی به نرخ‌های جدید پایبند بوده و آنرا رعایت می‌کنند، تصریح کرد: انجمن شرکت‌های هواپیمایی 16 سایت فروش بلیت هواپیما را که نرخ‌های آنها بالاتر از نرخ‌های اعلامی ایرلاین‌ها بوده را سازمان هواپیمایی کشوری معرفی کرده است.


وی با یادآوری این‌که سازمان هواپیمایی نیز این سایت‌ها را برخورد قانونی به قوه قضاییه معرفی کرده است درباره وضعیت ایرلاین‌ها گفت: شرکت‌های هواپیمایی در شرایط سخت به سر می‌برند و فعالیت در این وضعیت برای آنها دشوار است.

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی با بیان این‌که در این شرایط تامین قطعه و موتور برای ایرلاین‌ها بسیار سخت شده است، افزود: با آ‌ن‌که مبالغ مربوط به خرید قطعات و موتور توسط شرکت‌های هواپیمایی پرداخت شده، اما امکان ورود آنها به کشور وجود ندارد.

منبع: تسنیم

کد خبر 116474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha