تاکید بر اجرای مصوبه اسقاط موتورسیکلت‌ کاربراتوری از زمستان

پرشین خودرو: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران برلزوم اجرای مصوبه اسقاط موتورسیکلت کاربراتوری از زمستان امسال تاکید کرد.

به گزارش پرشین خودرو، محسن پورسید آقایی در حاشیه یکصدوشصت‌وچهارمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران گفت: از زمستان امسال باید مصوبه اسقاط موتورسیکلت‌های کاربراتوری به ازای شماره‌گذاری یک موتورسیکلت انژکتوری اجرایی شود. سال گذشته برخی از افراد در صنعت موتورسیکلت اعلام کردند که آمادگی انجام این مصوبه را ندارند لذا قرار بر این شد اجرای این مصوبه با یکسال تاخیر انجام شود.

 

اسقاط



وی ادامه داد: زمستان امسال باید این مصوبه اجرایی شود و امیدواریم دیگر شاهد تعویق آن نباشیم. با توجه به آلودگی هوای شهر تهران اجرای این مصوبه می‌تواند در کاهش آلودگی نقش بسزایی داشته باشد.

معاون حمل و نقل شهرداری تهران در خصوص برخی شنیده‌ها حاکی از این‌که برخی صنعتگران نسبت به فیلتر دوده در شرایط فعلی معترض هستند و نامه‌ای را به معاون اول رییس جمهور ارسال کرده‌اند، گفت: موضوع آلودگی هوا موضوعی نیست که به سادگی از آن عبور کرد و به خاطر مسائل مالی و گران شدن هزینه‌ها از آن گذشت. امیدواریم دولت در برابر چنین خواسته‌هایی مقاومت کند.


وی تاکید کرد: هیچ موضوعی بالاتر از سلامت مردم نیست و گران‌ شدن تجهیزات نمی‌تواند از اجرای مسائلی که با سلامت مردم ارتباط دارد، جلوگیری کند.

منبع: ایسنا

کد خبر 116500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha