کد خبر 116509
۲۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۵
تکرار تجربه ناموفق خودروسازان در فروش فوری

پرشین خودرو: عضو هیات رییسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس می‌گوید در صورتی که فروش فوری خودروسازان کنترل نشود و خودروسازان بدون ضابطه اقدام به فروش کنند، فروش فوری به چاه جدیدی برای آن ها تبدیل خواهد شد.

 

به گزارش پرشین خودرو، عبدالله رضیان عضو هیات رییسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی درباره فروش فوری خودروسازان، گفت:  مقرر بود در فروش فوری، تولید و تحویل خودرو به روز باشد اما سیاست‌های کنونی بکار گرفته شده ظلم به مصرف کننده واقعی است چراکه نه تنها خودروسازان به وعده‌ها و تعهدات خود عمل نکردند، بلکه سرمایه مردم نیز مدت زیادی در اختیار آنها قرار می‌گیرد.

 

فروش فوری خودرو

 

انتقاد از بلاتکلیفی ثبت نام کنندگان در فروش فوری خودرو

نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه و جویبار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در فروش فوری ها نمایندگی ها باید خودرو را سریعاً به مردم تحویل دهند و سیاست "از تولید به مصرف" پیاده شود، افزود: در حال حاضر خریداران خودرو بلاتکلیف مانده‌اند.

وی اظهار کرد: فروش فوری با هدف کاهش تدریجی قیمت خودرو و کنترل حاشیه بازار انجام گرفت و قرار بود این سود در اختیار تولید کننده قرار گیرد و نقش دلالان در بازار کاهش یابد اما به نظر می‌رسد این اهداف کاملا محقق نشده است.

تکرار تجربه ناموفق قبلی خودروسازان در فروش فوری

این نماینده مردم در مجلس دهم اضافه کرد: از آنجایی که تعداد متقاضیان خرید خودرو در فروش فوری بسیار بود خودروسازان نتوانستند به این نیاز پاسخ دهد در نتیجه تجربه قبلی آنها در پیش فروش‌ها تکرار و سوء استفاده هایی رخ داد.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در صورتی که فروش فوری خودروسازان کنترل نشود و خودروسازان بدون ضابطه اقدام به فروش کنند، فروش فوری به چاه جدیدی برای آن ها تبدیل خواهد شد که موجب واکنش دستگاه‌های نظارتی می‌شود.

منبع: خبرگزاری خانه ملت

کد خبر 116509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha