کد خبر 116512
۲۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۰
تولید دستگاه تصفیه هوای خودروهای خودران

پرشین خودرو: محققان برای تصفیه هوای خودروهای خودران یک دستگاه سقفی ویژه تولید کرده اند که می تواند انواع میکروب ها و آلاینده های موجود را از بین ببرد.

به گزارش پرشین خودرو، این دستگاه تصفیه هوا توسط شرکتی چینی به نام یانفنگ تولید شده و به راحتی قابل نصب بر روی سقف خودروهای خودران است.


خود این دستگاه دارای رابط کاربری لمسی برای اعمال تنظیمات مدنظر کاربران است. دستگاه یادشده که ولنس پاد نام دارد همراه با یک اپلیکیشن تلفن همراه عرضه می شود که کنترل آن را ساده می کند. شرکت سازنده می گوید این سیستم تصفیه هوا با طیف گسترده ای از خودروها سازگاری دارد و می توان آن را بر روی خودروهای غیرخودران نیز نصب کرد.


دستگاه یادشده از یک سیستم ضدعفونی کننده هوای ماوراء بنفش برای از بین بردن ۹۹.۹ درصد آلودگی های داخل خودرو استفاده می کند. بهره مندی از یک فناوری هوشمند برای توزیع عطر و خوشبو کردن هوا مزیت دیگر این سیستم است.

گفتنی است که چهار کارتریج با رایحه های مختلف در درون این خودرو نصب شده که عطر و بوی آنها توسط کاربران و به دلخواه آنها قابل انتخاب است. استفاده از نوعی پلیمر در این دستگاه باعث می شود پخش رایحه های ضدعفونی کننده از طریق جریان هوای طبیعی در درون خود خودرو صورت بگیرد تا از ایجاد هرگونه حساسیت یا ناراحتی برای سرنشینان خودرو جلوگیری شود. زمان عرضه و هزینه استفاده از این محصول هنوز اعلام نشده است.

منبع: مهر

کد خبر 116512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha