آماده باش 14هزار مأمور پلیس راهور در طرح بازگشایی مدارس

پرشین خودرو: رئیس پلیس راهور ناجا از آماده باش بیش از 14 هزار مأمور پلیس راهور ناجا در طرح بازگشایی مدارس به منظور ایجاد ایمنی و تسهیل در تردد دانش آموزان خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو، سردار سید کمال هادیان‌فر رئیس پلیس راهور ناجا از آماده باش ماموران پلیس راهور ناجا در طرح بازگشایی مدارس خبرداد.


وی اظهار داشت: بیش از 14 هزار مأمور پلیس راهور در سراسر کشور در طرح بازگشایی مدارس به منظور ایجاد ایمنی و تسهیل در تردد دانش‌آموزان در معابر و میادین و مسیرهای منتهی به مدارس حضور فعال خواهند داشت.


رئیس پلیس راهور ناجا به پیش‌بینی افزایش ۲۵ تا ۳۰ درصدی ترافیک در مهرماه نسبت به شهریور پرداخت و گفت: پلیس راهور تمهیدات ویژه‌ای را برای تسهیل در تردد در دانش آموزان و دانشجویان اندیشیده است.

وی گفت: موضوع شناور شدن دو ساعت کار ادارات در ۱۰ روز اول مهر و پیشنهاد این موضوع به استانداران در راستای همین تمهیدات بوده است.

هادیانفر با بیان این مطلب که متاسفانه در سال گذشته 726 فقره تصادف در حوزه سرویس مدارس رخ داده بوده که ۳۷ فقره آن منجر به فوت دو دانش آموز و مجروحیت ۱۰۹ نفر دیگر شده است به ضرورت رعایت مساله ایمنی سرویس مدارس اشاره کرد.

وی خاطرنشان کرد: به مسوولان آموزش و پرورش تاکید کرده ایم که حتماً باید سرویس مدارس از ماشین هایی با ایمنی کامل و معاینه فنی برتر باشند و نباید از تاکسی‌ها و آژانس ها برای سرویس مدارس استفاده شود و حتماً باید سرویس‌مدارس بر طبق آیین نامه اجرایی سرویس مدارس به کارگیری شوند.

منبع: فارس

کد خبر 116624

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha