بی ام و i3 به نفع دیگران نسل بعدی نخواهد داشت

پرشین خودرو: کمپانی خودروسازی بی ام و، به نفع دیگر برندهای خود برای داشتن سیستم محرک تمام الکتریکی، خودروی کوچک الکتریکی بی ام و i3 را برای همیشه کنار خواهد گذاشت.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، گاهی اوقات برای پیشرفت نیاز به قربانی کردن برخی چیزها خواهد بود و شرکت خودروسازی "بی ام و" نیز دقیقا قصد انجام چنین کاری دارد، آن هم با قربانی کردن اولین خودروی تمام الکتریکی خود یعنی "i3" تا بتواند به رشد دیگر برندهای خود در بازارهای جهانی کمک کند.

ویروس ماشین های الکتریکی به سرعت در حال پخش شدن است و بسیاری از خودروسازان بزرگ جهانی حداقل یک خودروی الکتریکی در سبد محصولات خود دارند و بسیاری از خودروسازان دیگر به دنبال گسترش سهم خود از این بازار بکر خودروهای الکتریکی هستند.

کمپانی خودروسازی "بی ام و" را هم می توانیم یکی از پیشگامات صنعت خودروسازی بویژه در زمینه طراحی و ساخت وسایل نقلیه تمام الکتریکی بدانیم که در چند سال گذشته با طراحی و ساخت وسایل نقلیه پلاگین هیبریدی و همچنین خودروی "بی ام و i3" در زمینه وسایل نقلیه تمام الکتریکی فعالیت داشته است و همانند بسیاری از خودروسازان دیگر، خودروساز جذاب باواریایی هم به دنبال گسترش خانواده محصولات الکتریکی خود است، ولی یک مانع بر سر راه خود می بیند و آن هم خودروی کوچک تمام الکتریکی "بی ام و i3" خواهد بود که برای رسیدن به پیشرفت های بیشتر تصمیم به حذف آن دارد.

بسیاری از خودروسازان برای گسترش بازار فروش خود، نسل های جدیدی از برندهای جا افتاده خود ارائه می دهند، اما در این بین کمپانی خودروسازی "بی ام و" سعی دارد براساس برندهای فعلی خود محصولات جدیدی با سیستم های محرک تمام الکتریکی ارائه دهد، به همین دلیل وجود یک برند کاملا الکتریکی در بین محصولات خود را یک مزاحم می داند و به همین دلیل است که تصمیم گرفته تا نسل فعلی "بی ام و i3" آخرین نسلی باشد که در صنعت خودروسازی تولید و به مشتریان عرضه می شود.

در این خصوص مدیر بازاریابی کمپانی خودروسازی بی ام و می گوید که این شرکت به دنبال طراحی و ساخت وسایل نقلیه کاربردی برای مشتریان خود است تا بتوانند در مسیرهای شهری از موتورهای الکتریکی خود استفاده کنند و همچنین امکان رفتن به مسافرت های طولانی مدت به همراه تعدادی از اعضای خانواده خود را داشته باشند، به همین دلیل کمپانی "بی ام و" خودروی نه چندان کاربردی "i3" را کنار خواهد گذشت و تصمیم به توسعه و راه اندازی وسایل نقلیه الکتریکی بیشتر براساس برندهای فعلی و پرفروش خود گرفته است تا برای مشتریانش کاربردی تر باشند.

تا سال 2023 میلادی، کمپانی خودروسازی بی ام و نزدیک به 13 مدل خودروی تمام الکتریکی راه اندازی خواهد کرد و قطعا در بین آنان اثری از نسل جدید خودروی کوچک "بی ام و i3" نخواهد بود.

کد خبر 116630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha