اسباب بازی 33 هزار دلاری بوگاتی برای کودکان افراد ثروتمند + تصاویر

پرشین خودرو: بوگاتی برای فرزندان افراد ثروتمند، یک اسباب بازی منحصربه فرد آماده کرده است که برای داشتن یکی از آنان نیاز به پرداخت هزینه بسیار بالای 33 هزار دلاری خواهد بود.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، ابتدای سال جاری و در نمایشگاه بین المللی ژنو سوئیس، کمپانی خودروسازی بوگاتی محصولات جدید خود را معرفی کرد و باتوجه به اینکه امسال شرکت بوگاتی به سن 110 سالگی پا گذاشت، به همین منظور محصولات منحصربه فردی در سال جاری برای مشتریان خود آماده کرده و یکی پس از دیگری از آنان رونمایی کرد، اما بدون شک جالب ترین و متفاوت ترین کار بوگاتی در سال جاری، معرفی یک خودروی اسباب بازی پرینت شده در نمایشگاه بین المللی ژنو در قالب یک طرح کانسپت بود که توانست توجه بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کند و به قدری جذاب بود که همان 3 هفته اول معرفی توانست تمامی نسخه های برنامه ریزی شده برای تولید را به فروش برساند، حال بوگاتی قیمت این اسباب بازی گران قیمت را رسانه ای کرده است تا مخاطبان خود را شوکه کند.

 

بوگاتی



برای تولید این اسباب بازی گران قیمت برنامه ریزی 500 دستگاهی انجام شده بود و همانطور که گفتیم، تنها در عرض 3 هفته تمامی 500 نمونه آن ثبت سفارش شد و حالا در انتظار تولید و تحویل به مشتریان خود هستند، ولی چیزی که اینجا خبر را داغ می کند، قیمت تعیین شده برای فروش این اسباب بازی خواهد بود و آن هم قیمت 30 هزار یورو یا قیمت 33 هزار دلاری آن می تواند باشد تا حتی اسباب بازی بوگاتی هم برای همه قابل دسترس نباشد و تنها افراد ثروتمند شانس داشتن یکی از آنان را داشته باشند.

 

بوگاتی



این اسباب بازی گران قیمت با همکاری شرکت "Little Car" و با نام "Baby II" توسعه پیدا کرده است و الگوی طراحی آن تماما از خودروی مسابقه ای Type 35 Lyon Grand Prix و با استفاده از اسکنرهای دیجیتالی برداشته شده است تا یک نمونه دقیق نسبت به نسخه اصلی خلق شود. مقایس این اسباب بازی گران قیمت نسبت به خودروی اصلی 75 درصد بوده و از رینگ های آلیاژی مستحکم به همراه لاستیک های میشلن استفاده می کند تا امکان استفاده از آن برای افراد بزرگسال هم وجود داشته باشد.

 



این ماشین دارای دو حالت رانندگی "کودک" و "بزرگسال" بوده و با انتخاب حالت اول تنها 1 کیلووات از قدرت موتور در اختیار چرخ ها قرار می گیرد و به همین دلیل حداکثر سرعت اتومبیل بیشتر از 20 کیلومتر برساعت نخواهد شد، ولی با انتخاب حالت بزرگسال قدرت 4 کیلوواتی آزاد شده و می توان به حداکثر سرعت 40 کیلومتر برساعت رسید.

 



بوگاتی می گوید که باتری های این اتومبیل در حالت استاندارد 1.4 کیلووات ساعتی هستند که امکان تعویض آنان به صورت دستی با یک باتری 2.8 کیلووات ساعتی وجود دارد که تا حداکثر 30 کیلومتر با یکبار شارژ کامل می تواند انرژی مورد نیاز موتور الکتریکی را فراهم کند.
 

کد خبر 116639

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha