مینی بوس و کامیونت شیلر رونمایی و معرفی شد+ قیمت

پرشین خودرو: خودروهای مینی بوس و کامیونت شیلر از سوی شرکت بهمن دیزل رونمایی و معرفی شد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، در مراسم رونمایی و معرفی محصولات تجاری جدید بهمن دیزل برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مسئولان وزارت صنعت و دیگر فعالان صنعت خودروسازی و قطعه سازی کشور حضور داشتند.

 

شفیعی


مرتضی شفیعی مدیرعامل بهمن دیزل در این مراسم از تولید و تحویل مینی بوس های شیلر از ابتدای مهرماه امسال خبر داد و افزود: تولید انبوه کامیونت های شیلر نیز از ابتدای مهرماه آغاز می شود.

 

مینی بوس


براساس این گزارش، مینی بوس شیلر دارای ۱۸ صندلی مسافر با پشتی های بلند و تاشو و قابلیت افزایش و تغییر چیدمان صندلی است که از استانداردهای آلایندگی یورو ۴ و ۵ بهره می برد.


این مینی بوس داخلی دارای ترمز اگزوز، ترمز تمام بادی، چهار چرخ دیسکی و ترمز ABS است.


مینی بوس شیلر از دو دستگاه بخاری سالنی و یک دستگاه بخاری مستقل راننده بهره می برد.


دو دستگاه کولر مستقل برای مسافر و راننده، درب مسافر با مکانیزم برقی اتومات و شیشه های دوجداره و ... از دیگر امکانات این مینی بوس تازه وارد می باشد.


قیمت مینی بوس شیلر مبلغ ۳۹۰ میلیون تومان اعلام شد.

 

مینی بوس شیلر


این گزارش می افزاید: کامیونت ۶تن شیلر نیز دارای استانداردهای آلایندگی یورو۴ و ۵ است.
این کامیونت از طول بارخور ۴۹۰۵ میلی متر و وزن بارخور ۳۲۰۰ کیلوگرم بهره می برد.
کامیونت های شیلر از ۳۷۶۰ سی.سی حجم موتور با حداکثر قدرت ۱۴۱ اسب بخار برخوردار بوده که حداکثر توان شیب روی آن بیش از ۵۰درصد است.
کابین کامیونت شیلر مجهز به تورشن بار و کولر است.
این محصول تازه وارد بهمن دیزل قابلیت مجهز شدن به انواع کاربری ها از جمله یخچال، آتش نشانی، کمپرسی، خودروبر، حمل نوشابه، مسقف فلزی، و باری فلزی و چوبی را دارد.
قیمت کامیونت شیلر نیز مبلغ ۲۷۳ میلیون تومان اعلام شد.

 

کامیونت


به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، در مراسم رونمایی و معرفی این دو محصول تازه وارد بهمن دیزل اعلام شد که به جز مجموعه هایی نظیر موتور، گیربکس، فرمان و برخی از اجزای ترمز که قابلیت ساخت در ایران وجود ندارد تمام مجموعه های اصلی شامل بدنه و تریم خودرو، سیستم تعلیق، رینگ، تایر، دسته سیم، سیستم تهویه مطبوع و ... داخلی سازی شده است.
یادآور می شود: داخلی سازی مینی بوس های شیلر ۵۵درصد و کامیونت های شیلر ۵۹ درصد است.

کد خبر 116654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha