کد خبر 116658
۳۰ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۴
افتتاح زیرگذر گیشا تا پایان سال

پرشین خودرو: معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از تحویل سطح صفر (معبر شهیدچمران) پروژه گیشا به مردم خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو، مهندس صفایی دیلمی صبح امروز در حاشیه بهره‌برداری پل تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید چمران و اتصال آن به بلوار رشیدالدین فضل‌الله در مورد تحویل سطح صفر پروژه گیشا به مردم گفت:‌ پروژه زیرگذر گیشا قرار بود که در خردادماه سال 1399 به مردم تحویل داده شود، اما بنا به تاکید شهردار تهران مقرر شد که تا پایان سال از این زیرگذر بهره‌برداری شود.

وی با بیان این‌که طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده سطح صفر این پروژه که معبر شهید چمران است قرار بود تا 31 شهریورماه تحویل داده شود که خوشبختانه روز گذشته آن را تحویل دادیم، اظهار کرد: حتی خارج از تعهدات‌مان نیز اقداماتی انجام دادیم که یکی از آنها کوچک‌سازی کارگاه‌های عمرانی در راستای افزایش تردد و تسهیل در رفت و آمد بود.

 

زیر گذر گیشا


معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با بیان این‌که مسیر خیابان جلال تا شهرآرا شش متر تعریف شد، ادامه داد: همه پیاده‌راه‌ها نیز بهسازی شدند و از تلاش مناطق 2 و 6 نیز تشکر می‌کنیم.

وی با بیان این‌که 10 ایراد در حین انجام پروژه شناسایی شد که آن را برطرف کردیم، گفت: هنگامی که پروژه گیشا به ما تحویل داده شد تنها 15 درصد پیشرفت فیزیکی داشت و همه کارهای این پروژه در این دوره انجام شده است و می‌توانیم بگوییم که 60 میلیارد تومان پروژه را ارزان‌تر تمام کردیم.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با بیان این‌که پروژه گیشا اشکالاتی در سطح شیب و سطوح رمپ خروجی داشت که آنها را رفع کردیم، در مورد سطح مثبت یک این پروژه نیز گفت: قرار است بعد از افتتاح زیرگذر پل گیشا که جمع‌آوری شده است مجددا با تغییراتی به جای خود برگردد که البته طرح کمی تغییر کرده به گونه‌ای که در طرح قبلی حرکت دوچرخه در پل سبز زندگی دیده نشده بود، اما در طرح جدید یکی از مسائل مورد توجه، اضافه شدن مد دوچرخه است.

صفایی دیلمی نیز در مورد زیرگذر گیشا نیز اظهار کرد: امیدواریم تا پایان سال بتوانیم این مهم را افتتاح کنیم.

منبع: ایسنا

کد خبر 116658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha