آمار تولید تویوتا لندکروزر به 10 میلیون دستگاه رسید + تصاویر

پرشین خودرو: کمپانی خودروسازی تویوتا یک موفقیت بزرگ دیگر را جشن می گیرد و آن هم عبور از مرز تولید 10 میلیون دستگاهی قدیمی ترین برند خود، یعنی تویوتا لندکروزر خواهد بود.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، در 31 آگوست سال جاری، کمپانی خودروسازی تویوتا موفق شد آمار تولید تویوتا لندکروزر را پس از گذشت نزدیک به 70 سال و از سال 1951 میلادی از مرز 10 میلیون دستگاه عبور دهد، خودرویی که توانست به عنوان نمادی ارزشمند در بازارهای بین المللی به عنوان پرچم دار خودروهای لوکس و شاسی بلند تویوتا فعالیت کند و شرکت خودروسازی تویوتا را به رشد چشمگیری برساند.

 



اولین صادرات تویوتا با خودروی سری 20 در سال 1955 میلادی شکل گرفت و در این سال کمپانی خودروسازی تویوتا توانست کمتر از 100 دستگاه خودرو در سال را به دیگر کشورها صادر کند، اما این ماشین به قدری خوب بود که آمار صادرات آن تا سال 1965 میلادی از مرز 10 هزار دستگاه عبور کرد و این پیشرفت چنان ادامه داشت که در حال حاضر این خودروساز ژاپنی برند لندکروزر را به 170 کشور جهان صادر کرده و سالیانه فروشی در حدود 400 هزار دستگاه دارد.

 



تویوتا لندکروزر به لطف استحکام و قابلیت اطمینان افسانه ای خود به شرکت خودروسازی تویوتا بسیار کمک کرد تا برند خود را در سراسر جهان معرفی کند و یک پایه محکم برای گسترش صادرات خود ایجاد کند. تویوتا می گوید که مدل های سری 40 کروزر در سراسر جهان وجود دارد و هنوز هم بعد از گذشت تقریبا نیم قرن از تولید آنان، هنوز هم مورد استفاده قرار می گیرند.

 



لندکروزر سری 40 برای اولین بار در سال 1960 میلادی راه اندازی شد و این امکان را برای کاربران خود فراهم کرد تا کاربردهای مختلفی را براساس نیاز خود داشته باشند. از نسخه های 2 کابین وانت آن گرفته تا خودروهای نظامی حمل سرباز که تمامی خواسته های کاربران خود را برآورده می کرد.

 



ولی گل سرسبد کمپانی خودروسازی تویوتا را می توانیم "سری 70" بدانیم که نسخه های جدید آن هنوز هم در کشور استرالیا با پیشرفت های فنی تولید شده و به مشتریان عرضه می شود. نسخه اصلی تویوتا سری 70 در سال 1984 میلادی معرفی شد و در نسخه های کاری و مسافری ساخته شد.

 



در سال 1996 میلادی، سری 90 پا به میدان گذاشت و اساسا باعث شکل گیری تویوتا لندکروزرهای مدرن این خودروساز ژاپنی شد.

 



در قسمت جلو از سیستم تعلیق مستقل استفاده شد و فرم بدنه آن به صورت 3 درب و 5 درب ساخته شد.

 



در پایان تویوتا می خواهد که افسانه لندکروزر را هرطور که شده حفظ کند و انتظارات مشتریان خود را به بهترین شکل ممکن برآورده کند. بر همین اساس قصد دارد تا استانداردهای سختگیرانه تری برای مدل های آینده خود تعیین کند تا این اطمینان حاصل شود که تویوتا لندکروزر جدید هرچقدر هم که مدرن باشد، هنوز هم بتوان در هرجایی از آن استفاده کرد.
 

کد خبر 116699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha