صنعت خودرو در حال خروج از بحران است

پرشین خودرو: با آغاز هفته دفاع مقدس نمایشگاه دستاوردهای بسیج کارگری گروه خودرو سازی سایپا در پارس خودرو آغاز به کار کرد.

به گزارش پرشین خودرو، همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس نمایشگاه دستاوردهای بسیج کارگری گروه سایپا با حضور معاون هماهنگ کننده قرارگاه ثارالله، مدیران عامل شرکت های گروه سایپا، فرماندهان و بسیجیان افتتاح شد.

در این مراسم مهندس ناصرآقا محمدی مدیرعامل پارس خودرو ضمن خیر مقدم به میهمانان گفت:شرکت پارس خودرو در کنار ساخت ادوات و تجهیزات جنگی برای جبهه ها در دوران دفاع مقدس 27 شهید نیز تقدیم کشور کرده و در دفاع از حرم اهل بیت نیز اولین شهید مدافع حرم صنعت خودروسازی کشور از همکاران این شرکت بوده است.

وی افزود: در حال حاضر در جنگ نا برابر اقتصادی قرار داریم و جنگی است که هدف آن صنعت و جبهه آن در جاده مخصوص و شرکت های تولیدی است و ما باید به عنوان سربازان در عرصه تولید باتمام توان به قابله و ساماندهی این جنگ بشتابیم.

مدیرعامل پارس خودرو تصریح کرد: خوشبختانه صنعت خودرو کشور در سال جاری علی رغم تحریم ها توانسته از خود عملکرد بسیار خوبی نشان بدهد و گروه سایپا توانست با مدیریت سلیمانی با توجه به محدودیت های ایجاد شده توسط دشمنان توانست از بحران خارج شود و به صورت میانگین 2هزار دستگاه خودرو تولیدمی کند که این رکورد تولید جزء رکوردهای قابل تامل است.

 



در این مراسم که مدیران عامل شرکت های گروه سایپا, فرماندهان و بسیجیان نیز حضور داشتند سردار احمد ذوالقدر معاون هماهنگ کننده قرارگاه ثارالله تهران گفت: صنایع خودرو سازی کشور در دوران دفاع مقدس کمک فراوانی به جنگ داشته اند و پیروزی در دفاع مقدس مرهون زحمات وتلاش آنها بوده است.

وی افزود: همانطور که دنیا در تمام سطوح و علوم در حال پیشرفت است ما در بخش صنعت و خودرو نیز می بایست جهش داشته باشیم و به خود اتکا داشته باشیم.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه ثارالله تهران با خاطرنشان کردن این مطلب که تحریم می بایست برای صنعت خودور یک فرصت باشد افزود: درست است که تحریم سخت است اما به عنوان جهاد و مبارزه می بایست باید از این صحنه جنگ و رزم به عنوان فرصت استفاده کرد.

سردار ذوالقدر تصریح کرد: همانطور که ما در دفاع مقدس با کمترین امکانات و تجهیرات در مقابل استکبار غرب و شرق ایستادگی کردیم پیروز شدیم می بایست امروز با مقاومت و ایستادگی بر مشکلات غلبه کرد و در این جنگ نابرابر اقتصادی پیروز شویم.

وی گفت: امروز صنعت دفاعی کشور جهش فوق العاده داشته و کسانی که در دنیا ادعا می کنند که تسلیحاتی دارند, می دانند که بعضی از تسلیحات ما از آنها جلو تر و به مراتب پیشرفته تر است.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه ثارالله تهران افزود: اگر صنعتگران کشور اراده کنند و باورتان بیاید که می توانید با کمک و اندیشه جوانان، سرمایه گذاران و تلاش کارگران انشالله بتوانیم در این صنعت هم پیشرفت و جهش داشته باشیم و ما می توانیم خودمان را به صنعت بزرگ جهان در حوزه های مختلف ازجمله خودرو برسیم.

در پایان مهمانان این مراسم به همراه مدیرعامل شرکت پارس خودرو و سردار ذوالقدر از نمایشگاه دستاوردهای بسیج کارگری گروه خودرو سازی سایپا بازدید کردند.

گفتنی است این نمایشگاه تا تاریخ هفتم مهرماه از ساعت 10الی 15 درمحل شرکت پارس خودرو واقع در کیلومتر 9 جاده مخصوص کرج میزبان عموم هموطنان است.

کد خبر 116708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha