پارس‌خودرو تا پایان مرداد ۳۹ هزار خودرو تولید کرد

پرشین خودرو: بررسی آمارهای منتشره سامانه کدال حاکی از تولید ۳۹ هزار و ۱۴۵ دستگاه خودرو در شرکت پارس خودرو از ابتدای امسال تا پایان مرداد ماه است.

به گزارش پرشین خودرو، برپایه آمارهای سامانه یاد شده، شرکت پارس خودرو در این مدت دو هزار و ۹۲۰ دستگاه خودرو از گروه رنو تولید کرد که ۲۴۸ دستگاه آن در مرداد ماه تولید شده است.

از آغاز امسال تا پایان مردادماه، ۷۹ دستگاه خودرو از گروه برلیانس در پارس خودرو تولید شد. عدد ثبت شده در مقابل تولید این گروه در مرداد ماه اما صفر است.

بررسی جداول ماه های گذشته این شرکت خودروسازی نشان می دهد ۷۹ دستگاه برلیانس یاد شده در اردیبهشت ماه گذشته تولید و پس از آن تولید این خودرو متوقف شده است.

 

پارس خودرو


در این بین، تولیدات خانواده X۱۰۰ شرکت پارس خودرو در وضعیت بهتری به سر می برد. به طوری که تا پایان مرداد ماه ۳۶ هزار و ۱۴۶ دستگاه پراید ۱۳۱ در این شرکت تولید شد. از این تعداد هفت هزار و ۴۵۰ دستگاه در مرداد ماه تولید شده است.

سامانه کدال همچنین به تولید نشدن خودروهای ریچ P۲۷ و ون دولوکس در شرکت پارس خودرو از ابتدای امسال اشاره دارد، این در حالی است که از حدود یک سال و نیم پیش تولید خودروی ریچ به شرکت زامیاد منتقل شده است.

به این ترتیب، مجموع تولیدات پارس خودرو در مرداد امسال به هفت هزار و ۶۹۸ دستگاه و از ابتدای امسال تا پایان ماه پنجم به ۳۹ هزار و ۱۴۵ دستگاه رسید.

کد خبر 116736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha