نبرد شوالیه های سرخ اروپایی در پیست + ویدئو

امروز در پرشین خودرو، جدالی میان شاسی بلندهای سرخ پوش قدرتمند بازار خواهیم داشت که در قالب یک مسابقه درگ به دنبال اثبات برتری خود به دیگری هستند.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، رقابت درگ را می توان بهترین روش برای مقایسه 2 یا چند خودرو با یکدیگر دانست و محدودیتی هم در آن وجود ندارد و هر خودرویی در هر کلاسی می تواند با رقیب همتراز خود مبارزه کرده و عملکرد خود را به نمایش بگذارد. حال امروز در پرشین خودرو شاهد رقابت 3 خودروی سرخ پوش از انگلستان، ایتالیا و آلمان خواهیم بود تا عملکرد خود را در میدان نبرد به نمایش گذاشته و برتری خود را به رقیبانش دیکته کند.

این رقابت میان 3 خودروی شاسی بلند اسپرت و قدرتمند "مرسدس بنز AMG G63"، "آلفارومئو استلویو QV" و همچنین خودروی "جگوار F-Pace نسخه SVR" برگزار شده است که بر روی کاغذ می توانیم خودروی شاسی بلند مرسدس بنز را قدرتمندترین شرکت کننده در این مسابقه بدانیم، اما این خودرو نسبت به رقبای خود وزن بسیار بیشتری هم دارد.

به بیانی ساده تر، مرسدس بنز AMG G63 خروجی قدرت 577 اسب بخاری و گشتاور 850 نیوتن متری به کاربران خود می دهد، اما وزن آن حدود 2485 کیلوگرم است. خودروی شاسی بلند جگوار F-Pace هم یک موتور 5 لیتری هشت سیلندر 542 اسب بخاری و گشتاور 680 نیوتن متری دارد که برای حرکت دادن این خودروی 1775 کیلوگرمی مورد استفاده قرار می گیرد. در نهایت کمترین قدرت ممکن هم برای سبک ترین شرکت کننده در این مسابقه خواهد بود و خودروی آلفارومئو با وزن 1660 کیلوگرمی خود حداکثر قدرت 503 اسب بخاری و گشتاور 600 نیوتن متری در اختیار دارد که همین قدرت بیشتر در ازای وزن بیشتر باعث ایجاد یک توازن میان شرکت کنندگان در این مسابقه شده و همچنین باعث شده تا بدون تماشای ویدیو امکان تشخیص خودروی برنده وجود نداشته باشد.

کد خبر 116739

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha