آغاز فروش و تحویل فوری پیکاپ آمیکو آسنا از 2 ماه آینده

پرشین خودرو: مدیر فروش گروه صنعتی آمیکو از آغاز فروش و تحویل فوری پیکاپ آمیکو آسنا از 2 ماه آینده خبر داد و گفت: در 6 ماهه دوم سال جاری و با فراهم شدن شرایط تولید، گروه صنعتی آمیکو پاسخگوی نیاز بازار به پیکاپ آمیکو آسنا در تیراژ نامحدود خواهد بود.

وحید محمدی در حاشیه دهمین نمایشگاه خودرو کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار پرشین خودرو با بیان این مطلب افزود: در ماه های ابتدایی سال جاری و به جهت مشکلاتی که گریبان صنعت خودرو و به تبع آن گروه صنعتی آمیکو را گرفت، این شرکت در دوره گذار کوتاه مدت قرار گرفت و به جهت بازنگری در برنامه های راهبردی شرکت با محدودیت های موقتی و خود خواسته در عرضه خودرو مواجه شد.

وی گفت: در طول دوره گذار، شرکت ایجاد تحولات اساسی در بخش های مدیریتی را آغاز و اقدام به جذب برخی از بهترین مدیران صنعت خودروی کشور نمود.

محمدی ادامه داد: با وجود اینکه مشکلات بی شمار ناشی از تحریم های صنعت خودرو موجب بروز مشکلاتی در این صنعت شد، اما جذب نیروهای توانمند و متخصص خودرو در شرکت آمیکو شرایطی را فراهم کرد تا در 6 ماهه دوم سال جاری بتوانیم قدم های بزرگی در تولید خودروی پرتقاضای آمیکو آسنا برداریم.

 

آمیکو آسنا



مدیر فروش آمیکو اظهار داشت: مهمترین خروجی جذب نیروهای متخصص در آمیکو و همراهی مدیریت ارشد در فراهم ساختن شرایط مورد نیاز تولید، آغاز فرایند تولید پیکاپ آمیکو آسنا بدون محدودیت های معمول ماه های پیشین است.
محمدی تصریح کرد: در پی فراهم شدن شرایط تولید پیکاپ آمیکو آسنا با داخلی سازی 20 درصدی، شرکت آمیکو از ماه های آینده فروش این خودرو برای سازمان ها، نهادها و ارگان های متقاضی را آغاز خواهد کرد.

وی در پایان اعلام کرد: به تمام متقاضیان صبور پیکاپ آسنا قول می دهیم که از دو ماه آینده در تامین درخواست های بازار به این پیکاپ تراک کاربردی پاسخ مثبت دهیم.

کد خبر 116773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha