قطعه سازی کروز نماد موفقیت بخش خصوصی در صنعت است

پرشین خودرو: جمعی از اقتصادانان بزرگ کشور که همه از اساتید ممتاز دانشگاهای شریف، تهران، علامه طباطبایی، شهید بهشتی، یزد و ... و محققان حوزه اقتصاد کشور از سایت شماره 2 شرکت کروز، فعالیت ها و خطوط تولید و مراکز طراحی و تولید دستگاههای صنعتی این بنگاه اقتصادی بازدید کردند.

به گزار پرشین خودرو، در این بازدید که با توضیحات سخا مدیرعامل شرکت کروز  و مدیران بخش های مختلف همراه بود اساتید اقتصاد کشور از نحوه فعالیت ها و مدیریت بهره وری و نظارت بر کیفیت در این شرکت بازدید به عمل آوردند.

 



بهکیش اقتصادان بزرگ کشور و عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی، مهران بهینیا استاد دانشگاه شریف، حمید آذرمند مدیرکل خدمات پژوهشی موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه‌ریزی، فیض پور از اعضای هیات علمی دانشگاه یزد، خلیل حیدر استاد دانشگاه شریف، جعفر خیرخواهان از دانشگاه مشهد، وحید محمودی استاد دانشگاه علامه طباطبایی، لطفعلی بخشی استاد اقتصاد دانشگاه علامه تهران، غلام رضا کشاورز حداد استاد دانشگاه صنعتی شریف و جمعی دیگر از محققان حوزه اقتصادی حضور داشتند و طی جلسه ای روند شکل گیری شرکت کروز و رویه تولیدات آن در صنعت قطعه سازی تشریح شد.

این بازدید از نظر بازدید کنندگان حضور در یک شرکت موفق خصوصی با ساختار مناسب و بهره ور بود و مدیران کروز را با این توصیه اقتصادان روبرو کرد که چرا این الگو موفق در کشور در بقیه ارکان صنعتی گسترش نمی دهند و درخواست شد راهکار این موفقیت و تولید بهینه مستند شود و جهت کاربرد سایر بنگاههای اقتصادی دیگر نشر داده شود.

کد خبر 116791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha