GT86 جدید بهتر از سوپرا خواهد بود!

پرشین خودرو: مهندس ارشد کمپانی خودروسازی تویوتا می گوید که مشتریان انتظار دارند خودروی نسل بعد تویوتا GT86 بهتر از خودروی اسپرت فعلی این شرکت یعنی سوپرا باشد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، حدود 17 سال طول کشید تا شرکت خودروسازی تویوتا با همکاری "بی ام و" به عنوان یک شریک تجاری موفق به طراحی و ساخت یک نسل جدید از تویوتا سوپرا به همراه نسل جدید "بی ام و Z4" برای عرضه در بازار شود و به قول خودش دیرتر رسیدن تویوتا سوپرا بهتر از هرگز نرسیدن آن بود.

حال این خودروساز ژاپنی از سوی دیگر در حال همکاری با دیگر شریک تجاری خود یعنی سوبارو است تا بتواند دیگر خودروی اسپرت خود را به نسل جدید برساند، یعنی خودروی تویوتا 86 نسل جدید که در حال توسعه بوده و در آینده نه چندان دور باید خود را برای معرفی و عرضه آن به مشتریان آماده کنیم، حال این سوال بوجود می آید که صرف زمان 7 ساله با همکاری سوبارو برای طراحی و توسعه این خودرو قرار است چه نتیجه داشته باشد و آیا این خودرو تبدیل به پرچم دار خودروهای اسپرت تویوتا می شود یا سوپرا.

نماینده تویوتا در گفتگو با یک مجله استرالیایی فاش کرد که خودروی نسل جدید تویوتا 86 در حال توسعه بوده و قرار است که نسل دوم خودروی کوپه اسپرت آنان یک رانندگی بهتر و پویاتری نسبت به خودروی تویوتا سوپرا داشته باشد.

 

سوپرا



نکته جالب توجه این است که مهندس ارشد کمپانی خودروسازی تویوتا می گوید که مشتریان انتظار دارند خودروی تویوتا 86 نسل جدید بهتر و هیجان انگیزتر از خودروی تویوتا سوپرا باشد، به همین دلیل تویوتا هم می خواهد ماشینی خلق کند که در تحقق این هدف به کاربرانش کمک کند و عملکردی فراتر از تویوتا سوپرا داشته باشد.

تویوتا نسخه های فعلی 86 را به روش های مختلفی بروز کرده است، اما مشتریان این خودرو حتی به نسخه TRD نیز راضی نشده و بسیار مشتاق هستند تا ببیند که نسل بعد این خودرو چطور از آب در می آید.

مهندس ارشد تویوتا در رابطه با جزییات این خودرو صحبتی نکرد، اما می دانیم که این خودرو همانند گذشته مشخصات فنی خود را با سوبارو BRZ شریک است و از همین جهت شایعاتی به گوش می رسد که سوبارو از یک موتور 2.4 لیتری بزرگ تر بر روی نسل جدید کوپه اسپرت خود استفاده خواهد کرد.

کد خبر 116831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha