رکستون جی4 مهمان جدید خیابان ها در محدودیت های واردات خودرو

پرشین خودرو: پس از گذشت بیش از یک سال از زمان رونمایی شاسی بلند رکستون جی4 توسط رامک خودرو، این خودروی خوش ساخت کره ای توانست مراحل دریافت پلاک را بعد از ترخیص از گمرکات کشور با موفقیت پشت سر بگذارد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، بنا بر اخبار رسیده به پایگاه خبری پرشین خودرو و تصاویر منتشر شده در گروه های سانگ یانگ از مراحل شماره گذاری خودروی رکستون جی4، خبردار شدیم که این خودرو از  روز سوم مهرماه امسال پلاک ملی را دریافت کرده است.

 

جی4



پیگیری های خبرنگار پرشین خودرو مشخص کرد که باقی خودروهای رکستون جی4 نیز در روزهای آینده مراحل دریافت پلاک را طی خواهند کرد و باید به زودی این خودروی شاسی بلند کره ای را در خیابان ها مشاهده کنیم.

 

جی4



خودرویی که در زمان رونمایی توسط رامک خودرو و نمایش آن در نمایشگاه های خودرو توانست به واسطه کیفیت ساخت بالا و توانایی های فنی نظر طیف گسترده ای از فعالان بازار خودرو را به خود جلب کند تا جایی که اکثر قریب به اتفاق این کارشناسان، چشم انداز و آینده مناسبی را برای این خودرو در بازار ایران متصور بودند.



این گزارش را بخوانید:

رکستون جی4 بهترین شاسی بلند 2دیفرانسیل سال2018 شد


هر چند پیش بینی های این جمع به دلیل تغییرات گسترده در ضوابط واردات خودرو و در نهایت ممنوعیت های واردات خودرو به کشور نقش بر آب شد اما این اتفاق چیزی از حقیقت موجود درباره این خودرو را تغییر نمی دهد.

 



خودرویی که امید می رفت پس از درخشش سانگ یانگ تیوولی بتواند توجه طرفداران خودروهای شاسی بلند را به سوی خود جلب کند و موفقیتی دیگر را برای رامک خودرو رقم بزند، این روزها و بعد از حدود یکسال و اندی از گمرکات ترخیص شده است تا بعد از مدت ها بتوانیم شاهد حضور یک خودرو با استانداردهای روز دنیا را در خیابان های کشور باشیم.

رکستون G4 به پیشرانه دو لیتری توربو GDi مجهز است که ۲۲۲ اسب بخار را با گشتاور ۳۵۰ نیوتون متر از دور موتور ۱۵۰۰rpm تولید می کند و در اختیار راننده قرار می دهد.وظیفه انتقال قدرت در این خودرو به دیفرانسیل ها بر عهده گیربکس ۶ دنده اتوماتیک آیسین است.

کد خبر 116832

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha