همکاری چری با آلمانی ها برای تولید خودروهای تجاری  – برقی

پرشین خودرو: در 6 سپتامبر 2019، قرارداد همکاری شرکت خودروسازی چری و گروه street scooter Gmbh آلمان که شرکت تابعه دویچله پست کشور آلمان است با حضور رهبران کشور چین و آلمان به امضا رسید.

به گزارش پرشین خودرو، دو طرف قصد دارند تا به میزان 500 میلیون یورو سرمایه گذاری مشترک در کشور چین انجام دهند، در این قرارداد یک مرکز تحقیق و توسعه در کشور چین برای ساخت، تولید، فروش و بازاریابی خودروهای برقی تجاری ایجاد می شود.

رئیس هیات مدیره شرکت چری گفت: همکاری بین شرکت خودروسازی چری و این شرکت آلمانی فرصتی را برای دو طرف فراهم می کند تا بازارهای جهانی به ویژه اتحادیه اروپا و چین را کشف کنند. همچنین به شرکت چری این فرصت را نیز می دهد تا حضور خود در توسعه وسایل نقلیه با انرژی هوشمند و جدید را تسریع نماید.

از سوی دیگر مدیر عامل شرکت street scooter نیز بیان داشت: این سرمایه گذاری مشترک بین شرکت چری و ما، مهمترین نقطه عطف در توسعه شرکت استریت اسکوتر است چرا که ما میتوانیم به بزرگترین بازار خودروهای برقی دست یابیم و ارزش های جدیدی را ایجاد کنیم.

 

چری برقی



شرکت street scooter Gmbh یک شرکت تابعه دویچله پست است که در زمینه بازار خودروهای برقی –بازرگانی فعالیت می کند، این شرکت دارای یک فناوری پیشرو و منحصر به فرد در زمینه طراحی و تولید شاسی های خودروهای برقی-تجاری است.

با توجه به عملکرد قوی شرکت چری در صنعت انرژی کاملا می توان درک کرد که این شرکت نسبت به رقبای خود حرکتی سریعتر دارد.

چری از اولین شرکت های چینی توسعه دهنده پلت فرم های برقی است که ساختار برقی خود را در وسایل نقلیه مسافری برقی –لجستیکی، اتوبوس و وسایل نقلیه ویژه ایجاد کرده است.

مدل EQ1 چری، جزواولین مدل های پلاگین هیبریدی است که به بستر توسعه مثبت این خودروها وابسته است و تولید و فروش آن از مرز 100.000 دستگاه گذشته است.

در حوزه وسایل نقلیه تجاری برقی برند Carry فعالیت بسیار خوبی را داشته است، به طوری که در سال 2018 این برند با کسب سهم 20% از بازار خودروهای تجاری-برقی مقام اول این صنعت را بدست آورد.

طبق برنامه دو طرف، سرمایه گذاری مشترک برای تولید Mini EV های 2 و 4 چرخ نیز در این توافق انجام خواهد شد.

 

کد خبر 116846

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha