کد خبر 116874
۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۸
شهردار برای طرح کاهش آلودگی هوا تذکر گرفت

پرشین خودرو: عضو شورای شهر تهران به دلیل اجرای طرح کاهش آلودگی هوا در پایتخت به شهردار تذکر داد و گفت: طرح جدید ترافیک باعث کاهش آلودگی هوا نشد.

به گزارش پرشین خودرو، حجت نظری عضو شورای شهر تهران با اشاره به بزرگداشت روز آتش‌نشان اظهار داشت: راه‌اندازی موزه آتش‌نشان با مشارکت وزارت کشور و شهرداری تهران ضرورت دارد تا مردم هر چه بیشتر مدافعان مال و جانشان را بشناسند.

 

کاهش آلودگی هوا


وی ضمن تذکر به شهرداری تهران در مورد اجرای طرح جدید ترافیک گفت: این طرح سه ماه و 7 روز از اجرایش می‌گذرد ولی به هدف اصلی که کاهش ترافیک و کاهش آلودگی هوا بوده نرسیده است.


وی افزود: در سال گذشته که طرح زوج و فرد اجرا می‌شد طی 93 روز ابتدای سال هوا 80 روز سالم و 13 روز ناسالم بود ولی امسال در همین مدت تنها 75 روز سالم بود.

نظری تصریح کرد: معاون شهردار وعده داده بود با اجرای طرح کاهش آلودگی هوا وضعیت هوای تهران بهبود یابد ولی در تابستان این مسئله محقق نشد و نگران هستیم در نیمه دوم سال مشکلات بیشتر شود.

وی به آلودگی در ابتدای مهر اشاره کرد و گفت: وضعیت هوای تهران در 6 روز اول پاییز به صورتی بود که سالم بود ولی امسال دو روز هوای ناسالم داشتیم.

وی بیان داشت: گره ترافیکی نیز امسال با همزمان با بازگشایی مدارس بیشتر شده و نارضایتی‌هایی اجرای طرح کاهش آلودگی هوا به همراه داشته است از طرفی درآمد شهرداری نیز کم شده است.

وی گفت: هر چند که از عملکرد شهردار رضایت داریم اما باید جنبه‌های مختلف طرح‌ها پیوستگی‌ها آنها لحاظ شود.

منبع: فارس

کد خبر 116874

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha