نشانه های ثبات مدیریتی با حضور نمایشگاهی آمیکو در سال 98

پرشین خودرو: گروه صنعتی آمیکو در نمایشگاه خودرو، قطعات و صنایع وابسته که در کرمانشاه برگزار شد، دورنمایی از ثبات مدیریتی این شرکت را به نمایش گذاشت و توانست دستاوردهای این خودروسازی خصوصی را به نمایش عمومی بگذارد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، سخن گفتن از حال و روز خراب صنعت خودرو دیگر تبدیل به کلیشه شده است اما در همین حال و روز نامیزان صنعت خودرو و در حالی که بسیاری از بزرگان برخوردار از حمایت های لایتناهی دولتی، در حال عقب نشینی و درجا زدن هستند باز هم بخش خصوصی فعال در این صنعت است که موجبات دلگرمی از سرپاماندن صنعت خودرو را برای فعالان این حوزه زنده می کند و به نوعی جور برخی کم کاری های سایر بخش ها را می کشد.

نمایشگاه خودرو، قطعات و صنایع وابسته کرمانشاه و حضور فعال گروه صنعتی آمیکو در این نمایشگاه را می بایست از این اتفاقات بر شماریم که اتفاقا این حضور با دستی پر از اتفاقات مثبت و امیدوار کننده در صنعت خودرو همراه بود.

حضور گروه صنعتی آمیکو در نمایشگاه خودروی کرمانشاه، نوید از ثبات مدیریتی این شرکت و اجرای برنامه های کوتاه مدت و بلندمدت این خودروساز بخش خصوصی می داد که طیف گسترده ای را از افزایش سهم داخلی سازی قطعات تا تولید بدون محدودیت پیکاپ آسنا برای تامین نیاز بازار در بر می گیرد.

آنچنان که در حاشیه نخستین روز برگزاری نمایشگاه خودروی کرمانشاه، وحید محمدی مدیر فروش آمیکو با قاطعیت از آغاز فروش پیکاپ آسنا از دوماه آینده آنهم بدون محدودیت در تیراژ و با سهم داخلی سازی 20 درصدی و جذب مدیران متخصص برای دستیابی به اهداف این خودروساز، خبر داد که خود مهر تاییدی بود بر حجم بالای کارهایی که در 6 ماهه نخست سال جاری انجام شده بود که البته بخشی از آن را در خلال نمایشگاه رونق تولید اطلاع رسانی کرده بودیم.

 

آمیکو



افزایش حمایت از نمایندگی های گروه صنعتی آمیکو و ارتقای خدمات ارائه شده در این مراکز در کنار برنامه ریزی برای گسترش نمایندگی ها، بخش دیگری از دستاورد های آمیکو از حضور در نمایشگاه خودروی کرمانشاه به شمار می رفت.

مهمترین بخش در نمایشگاه خودرو کرمانشاه اما در روزهای پایانی و با حضور اسماعیل قناد کریم معاونت کیفیت، سیدبابک فیض بخش مدیر پروژه داخلی سازی و آمنه رمضانیان مدیرعامل شرکت تعاونی توزیعی کارکنان شرکت آمیکو رقم خورد.

اسماعیل قناد کریمی در این نمایشگاه با بیان اینکه پیکاپ آسنا اولین خودرویی است که توانسته تا با نام و نشان ایرانی استانداردهای ۸۸ گانه را پشت سر بگذارد از افزایش عمق داخلی سازی این محصول خبر داد.

قناد کریمی با اعلام این خبر به یک نکته مهم نیز اشاره کرد که همان نگرانی خریداران از بابت افت کیفیت محصول با افزایش میزان داخلی سازی بود.

معاون کیفیت شرکت آمیکو به خریداران پیکاپ آسنا از بابت حفظ کیفیت و ارتقای آن با داخلی سازی اطمینان داد و گفت: برای حفظ و ارتقای کیفیت پیکاپ آسنا بخشی را جهت نظارت جامع برتامین کنندگان داخلی و خارجی با استفاده ازتکنیک های روزصنعت خودروسازی در شرکت ایجاد کرده ایم تا بتوانیم به راحتی بر فرایند تولید و کیفیت قطعات نظارت داشته باشیم.

بابک فیض بخش نیز با اشاره به پیگیری پرتوان پروژه داخلی سازی پیکاپ آسنا با حفظ کیفیت، گفت: خودروهای تجاری عموما تیراژ بالایی ندارند و به همین دلیل هزینه ساخت قالب قطعات آنها را نمی توان در تیراژ بالا سرشکن کرد. بسیاری از قطعات خودروهای ما به خصوص پیکاپ آسنا امروز امکان تولید در داخل را دارند اما به دلیل توان کم و نقدینگی ضعیف قطعه سازان، نمی توانیم با سرعت بالا در داخل سازی قطعات پیش برویم.

آمنه رمضانیان در حاشیه این نمایشگاه گفت: مدیران گروه صنعتی آمیکو بعد از اتفاقاتی که در ابتدای سال جاری به وقوع پیوست و به مثابه شوکی بزرگ بر بدنه صنعت خودرو وارد شد، نشان دادند که می توان با داشتن راهبرد، این خودروساز خصوصی را به سر منزل مقصود رساند.

رمضانیان تاکید کرد: برنامه های شرکت با دقت در حال عملیاتی شدن است و در ماه های آینده می توانیم نتایج آن را در صنعت خودرو مشاهده کنیم که آغاز تولید نامحدود پیکاپ آسنا یکی از نتایج اجرایی شدن این راهبرد ها است.

آنچه در این گزارش کوتاه نوشتیم، یکبار دیگر به ما گوشزد می کند که راه نجات صنعت خودرو از روزمرگی و مشکلات، اطمینان به بخش خصوصی واقعی است که می تواند در روزهای سخت به واسطه چابکی سازمانی با تصمیم گیری های صحیح از رکود و رخوت خارج شود.

کد خبر 116903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha