2 اپلیکیشن نظارتی سرویس مدارس بزودی رونمایی می‌شود

پرشین خودرو: مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور از رونمایی از دو اپلیکیشن حوزه سرویس دانش‌آموزی تا پایان مهر ماه خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو، مرتضی ضامنی با بیان اینکه سامانه سپند (سامانه پایش ناوگان دانش آموزی) با استقبال خوبی از طرف رانندگان شرکت‌هایی که در این حوزه فعالیت می کنند، روبرو شد، گفت: بنا به تقاضای مدارس و آموزش و پرورش تکلیف داشتیم شرکت‌های مجازی که می‌توانند در حوزه سرویس مدارس ارائه خدمت دهند و ناوگان استاندارد را مهیا کنند معرفی کرده و در اختیار آنها قرار دهیم.

وی ادامه داد:حدود ۵۴۰۰ شرکت از سراسر کشور در فراخوان مربوطه شرکت کردند و در بررسی هایی که شهرداری ‌ها به عمل آوردند حدود ۳۰۰۰ شرکت مورد تایید و سپس در دسترس مدارس و آموزش و پرورش برای عقد قرارداد قرار گرفت.

 

سرویس مدرسه

 

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور اضافه کرد: اطلاعات حدود ۷۰ هزار خودرو در سطح کشور در سامانه سپند مشخص شده است. البته تعداد این ناوگان بیشتر است اما برخی از شهرداری ها اطلاعاتی که در دست دارند را هنوز وارد این سامانه نکرده‌اند . انتظار می‌رود که با تکمیل اطلاعات شهرداری‌ها تعداد رانندگان افزایش یابد.همچنین در حوزه مدارس نیز تاکنون ۳۰ هزار مدرسه در سراسر کشور اطلاعات خود را در سپند وارد کرده‌اند و همچنین مدارس باید قراردادهای خود را با پیمانکاران و شرکت‌ها دراین سامانه ثبت کنند.


ضامنی همچنین از رونمایی از دو اپلیکیشن مخصوص حوزه سرویس مدارس خبرداد و گفت: قصد داریم تا پایان مهرماه از دو اپلیکیشن رونمایی کنیم.یکی از این اپلیکیشن‌ها مختص به والدین و رانندگان است. والدین به وسیله این اپلیکیشن والدین می‌توانند رفت‌وآمد فرزندانشان را رصد کرده و بر عملکرد خودرو و راننده نظارت کنند. اپلیکیشن دیگر نیز ویژه عوامل بازرسی شهرداری‌ها و مجموعه آموزش و پرورش است.در حقیقت این دو اپ کمک خواهد کرد تا بر کیفیت عملکرد سرویس مدارس اضافه کنیم.

منبع: ایسنا

کد خبر 116967

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha