بلیت پرواز اربعین از کجا بخریم؟ + جدول

پرشین خودرو: در حالی فروش بلیت پروازهای اربعین از چند روز پیش شروع شده که مردم باید بلیت هواپیما را صرفاً از ۱۸ نماینده رسمی شش شرکت هواپیمایی بخرند و فروش اینترنتی ممنوع است.

به گزارش پرشین خودرو، پروازهای اربعین حسینی(ع) از 20 مهر آغاز می‌شود و تا 30 مهرماه سال جاری ادامه خواهد داشت و برای این ایام 721 مجوز پرواز صادر شده است.

فروش بلیت منوط به انجام هماهنگی‌های لازم با فرودگاههای مبدأ، مقصد و تعیین دقیق زمان پروازهاست، بر همین اساس فروش شرکت‌ها به‌تدریج آغاز شده است.

همچنین به‌منظور ساماندهی و جلوگیری از اختلال در فروش بلیت پرواز ایام اربعین، سازمان هواپیمایی کشوری لیست 18 نماینده رسمی فروش بلیت پروازهای ایام اربعین را جهت رفاه متقاضیان با ذکر آدرس و شماره تلفن‌های آن مراکز منتشر کرد.

 



گفتنی است؛ نرخ بلیت‌های یک‌طرفه در مسیرهای تهران ــ نجف یک میلیون و 100 هزار تومان و در مسیر مشهد ــ نجف یک میلیون و 400 هزار تومان و نرخ بلیت پروازهای تهران ــ نجف ــ تهران و تهران ــ بغداد ــ تهران 2.2 میلیون تومان و نرخ بلیت مشهد ــ نجف ــ مشهد و مشهد ــ بغداد ــ مشهد 2.8 میلیون تومان تعیین شده است.

لازم به ذکر است؛ هرگونه فروش بلیت هواپیما خارج از نرخ‌های اعلام‌شده تخلف محسوب می‌شود و ضروری است مسافران از خرید بلیت از مراکز غیرمجاز خودداری کنند و در صورت مشاهده هر گونه تخلف می‌توانند شکایات خود را از طریق سامانه حقوق مسافر در سایت سازمان هواپیمایی کشوری به‌نشانی www.cao.ir اعلام کنند و با هر گونه تخلف برخورد خواهد شد.

کد خبر 116969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha