8 خودروی الکتریکی با بیشترین محدوده حرکتی در مدل 2019

پرشین خودرو: لیستی از خودروهای الکتریکی فعال در بازار آمریکا تهیه شده است که با یکبار شارژ کامل باتری‌ها، دارای بالاترین محدوده حرکتی خواهد بود و مشتریان می توانند با خیال راحت از آنان استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، در قرن 21 با رشد سریع تکنولوژی، صنعت خودروسازی هم رشد پیدا کرد و توانست خودروهای جدیدی توسعه دهد، همچون وسایل نقلیه الکتریکی که در چند سال اخیر مورد توجه قرار گرفته و با پیشرفت‌های بسیار خوبی که در زمینه تکنولوژی و تولید باتری‌های نسل جدید صورت گرفته است، می‌توانیم حالا شاهد اتومبیل‌های الکتریکی قدرتمند با محدوده حرکتی بسیار خوب باشیم. حال پیرو این موضوع، در ادامه لیستی از خودروهای الکتریکی فعال در بازار آمریکا تهیه شده است که با یکبار شارژ کامل باتری‌ها، دارای بالاترین محدوده حرکتی خواهد بود و مشتریان می توانند با خیال راحت از آنان استفاده کنند.

8- کیا سول الکتریکی

کیا سول الکتریکی اولین گزینه آسیایی در لیست است و طبیعتا آخرین گزینه هم نخواهد بود، اما موضوع مهم اینجاست که عملکرد بسیار خوب این اتومبیل در بخش فنی، باعث شده تا در بین 8 خودروی برتر الکتریکی با بیشترین محدوده حرکتی برای سال 2019 قرار گیرد، زیرا این اتومبیل در مدل‌های جدید خود با یکبار شارژ کامل باتری‌ها می‌تواند محدوده حرکت بسیار خوب 391 کیلومتری باتوجه به آزمایش های EPA داشته باشد.

 

کیا



7- هیوندای کونا الکتریکی

کونا، خودروی کراس اوور هیوندای که در مدل‌های مختلفی به مشتریان عرضه می شود، با عملکرد فنی بسیار خوب خود در نسخه تمام الکتریکی توانسته در بین 8 خودروی الکتریکی برتر قرار گیرد. طبق ادعای شرکت خودروسازی هیوندای، نسخه تمام الکتریکی "کونا" می‌تواند با یکبار شارژ کامل باتری‌ها، محدوده حرکت 415 کیلومتری در شرایط استاندارد طبق آزمایشات EPA داشته باشد.

 

کونا




6- تسلا مدل X پرفورمنس

درست همانند لیست برترین خودروهای الکتریکی سال گذشته با بیشترین محدوده حرکتی، امسال هم اعضای خانواده تسلا این لیست را در قبضه خود درآورده اند و شرکت خودروسازی تسلا با معرفی نسخه های متنوع از محصولات خود، توانسته نیاز کاربرانش را به بهترین شکل ممکن پاسخ دهد و همین ابتدای کار و در جایگاه ششم لیست شاهد حضور اولین برند از شرکت خودروسازی تسلا باشیم و آن هم نسخه پرفورمنس تسلا مدل X خواهد بود که توانایی حرکت تا 490 کیلومتر در شرایط استاندارد با یکبار شارژ کامل باتری های خود را دارد.

5- تسلا مدل 3 پرفورمنس

بعد از شاسی بلند تسلا مدل X، در جایگاه پنجم لیست هم ارزان‌ترین و مقرون به صرفه‌ترین محصول تسلا، یعنی خودروی تسلا مدل 3 دیده می‌شود، هرچند نسخه قرار گرفته در این لیست را می توانیم قوی ترین عضو خانواده، یعنی نسخه پرفورمنس آن بدانیم که با یکبار شارژ کامل باتری های خود می تواند محدوده حرکت 499 کیلومتری داشته باشد.

4- تسلا مدل 3 نسخه Long Range

شاید خودروسازان ژاپنی در زمینه عملکرد، کیفیت، اقتصاد سوخت و... حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشند، اما در زمینه اتومبیل‌های تمام الکتریکی، این خودروسازان آمریکایی و در راس آن شرکت خودروسازی تسلا خواهند بود که از همه پیشی گرفته و بخش قابل توجهی از این لیست را به خود اختصاص داده‌اند. علاوه بر 2 جایگاه قبل، در جایگاه چهارم لیست هم شاهد یکی دیگر از محصولات تسلا هستیم و آن هم نسخه Long Range خودروی تسلا مدل 3 خواهد بود که با استفاده از مجموعه باتری های قوی تر می تواند محدوده حرکت 499 کیلومتری درست همانند نسخه پرفورمنس خود داشته باشد.

3- تسلا مدل X

در جایگاه سوم لیست بار دیگر شاهد حضور شاسی بلند "تسلا مدل X" هستیم، اما این بار نسخه قدرتمند Long Range آن دیده می شود و طبق آزمایشات انجام شده بر روی آن، ادعا می شود که محدوده حرکت این نسخه با یکبار شارژ کامل باتری ها به حداکثر 532 کیلومتر می رسد تا مشتریان بدون فکر کردن به اتمام زود به زود شارژ اتومبیل، دلیلی قانع کننده برای خرید ماشین های الکتریکی بویژه شاسی بلند تسلا در نسخه Long Range داشته باشند.

2- تسلا مدل S پرفورمنس

حضور در 3 جایگاه نخست لیست برترین خودروهای الکتریکی با بیشترین محدوده حرکتی برای خودرویی با طول عمر چند ساله، آن هم در سال 2019 میلادی و با روی کار آمدن خودروهای الکتریکی جدید و پیشرفته کار چندان راحتی نخواهد بود، اما تسلا با ارائه مجموعه باتری های قدرتمند و بروز برای محصولات خود این احترام را به مشتریانش قائل شده و بهترین ها را در اختیار آنان قرار داده است. در نسخه پرفورمنس تسلا مدل S، کاربران می توانند با یکبار شارژ کامل باتری های خود با خیال راحت تا حداکثر محدوده 555 کیلومتری رانندگی کنند.

1- تسلا مدل S نسخه Long Range

در آخر هم به سریع‌ترین و قوی‌ترین خودروی سدان الکتریکی جهان، یعنی تسلا مدل S خواهیم رسید که همانند شاسی بلند "تسلا مدل X" با ظرفیت‌های مختلف به مشتریان عرضه می‌شود که نسخه پرفورمنس آن را در بخش قبل مورد بررسی قرار دادیم، اما مقام نخست این لیست به نسخه Long Range تسلا مدل S تعلق می گیرد که با مجموعه باتری های جدید و قدرتمند خود امکان حرکت تا حداکثر محدوده فوق العاده 643 کیلومتری با یکبار شارژ کامل باتری های خود را خواهد داشت.

کد خبر 116996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha