یافتن ماشین رویایی آمریکا با بررسی هشتگ های توییتر!

پرشین خودرو: تیمی از وبسایت اتو وایز با بررسی هشتگ ماشین رویایی از میان بیش از 100 هزار مشترک توئیتر و موقعیت جغرافیایی آنان، ماشین رویایی مردمان هر ایالت را معرفی کردند.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، هرکسی در رویای خود آرزوی داشتن یک ماشین بخصوص را دارد، ولی بیشتر مردم باتوجه به موقعیت زندگی خود ماشین های معقول تری را به عنوان ماشین رویایی انتخاب می کنند، ولی همیشه سوال این بوده که ماشین رویایی بیشتر مردم کدام برند می تواند باشد؟ در همین خصوص تیمی از وبسایت آمریکایی "Autowise " از نرم افزار ترند با دسترسی مستقیم به داده های جغرافیایی توییتر استفاده کرده و بیش از 100 هزار توئیت را بررسی کرده اند که حاوی کلمات "dream car" یا هشتگ آن بوده اند و سپس با آماده کردن یک نقشه، نشان می دهند که مردمان ایالت های مختلف آمریکا بیشتر از همه علاقه به داشتن کدام خودرو دارند.

این تحقیق داده های ارسال شده در بازه زمانی "ژوئیه" تا "سپتامبر" را مورد بررسی قرار داده و نشان می دهد که خودروی تمام الکتریکی "تسلا مدل S" رویای ساکنان بیشتر ایالت های آمریکا و عمدتا ایالت های غربی آمریکا است.

 

هشتگ



به طور دقیق تر، خودروی تمام الکتریکی تسلا مدل S محبوب ساکنان 20 ایالت آمریکا است و به دنبال آن فورد موستانگ، ماشین رویایی 13 ایالت مختلف آمریکا خواهد بود. محصولات رنجرورر بدون ذکر مدلی خاص، در جایگاه سوم قرار می گیرد و 6 ایالت آمریکا در آرزوی داشتن یکی از محصولات آن هستند. در ادامه 4 ایالت دوست دارند خودروی جیپ رانگلر داشته باشند، خودروی شورلت کوروت محبوب 4 ایالت است و خودروی اسپرت عضلانی کمپانی خودروسازی شورلت، یعنی خودروی شورلت کامارو نیز محبوب 3 ایالت باقی مانده آمریکا خواهد بود.

باتوجه به نقشه جغرافیایی قرار گرفته در این مقاله، می توانید جزییات دقیق این تحقیق و خودروهای محبوب هر ایالت را شاهد باشید.

کد خبر 117025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha