وننو رودستر با فروش در حراجی گران ترین لامبورگینی تاریخ شد + تصاویر

پرشین خودرو: نسخه رودستر لامبورگینی وننو به عنوان یک خودروی به شدت محدود و منحصربه فرد، با فروش در حراجی گران قیمت ترین خودروی لامبورگینی تاریخ شد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، یکی از اتومبیل های بسیار مهم در صنعت خودروسازی که در ارتقای اعتبار کمپانی خودروسازی لامبورگینی هم نقش اساسی داشت، بدون شک خودروی لامبورگینی وننو خواهد بود که حدود 6 سال پیش رسما معرفی شد و با یک برنامه تولید به شدت محدود تنها 9 دستگاه در نسخه رودستر، تولید و با قیمت پایه 4.5 میلیون دلاری به مشتریان عرضه شد.

 



حال این اتومبیل به شدت خاص و کمیاب در حراجی حاضر شده و فرصتی دوباره به کسانی داد که آرزوی تولید نسخه های بیشتر و داشتن یکی از این 9 دستگاه خودروی لامبورگینی وننو را داشتند.

 

لامبورگینی



به همین دلیل یکی از این 9 نسخه تولید شده از لامبورگینی وننو رودستر در حراجی حاضر شد و توانست با قیمت بالای 8.3 میلیون دلاری به فروش برسد تا لقب گران قیمت ترین لامبورگینی تاریخ را ازآن خود کند.

 

لامبورگینی



این خودرو در واقع متعلق به فرزند رئیس جمهور فعلی "گینه استوایی" بوده و پس از تحقیقات گسترده مقامات سوئیسی که او را متهم به استفاده از سرمایه عمومی برای استفاده های شخصی خود به اشکالی عجیب و غریب کرده بودند، به همراه یک دستگاه خودروی کونیگ زگ وان:1، فراری لافراری، استون مارتین وان77 و همچنین یک دستگاه خودروی بوگاتی ویرون توقیف می شود. حال دادستان سوئیس تصمیم گرفت تا خودروهای گران قیمت فرزند رئیس جمهور گینه استوایی را که در خاک کشورش مصادره شده، به حراج بگذارد و شانسی مجدد به کسانی بدهد که علاقه به داشتن خودروی منحصربه فرد لامبورگینی وننو را دارند.

 

لامبورگینی



حراجی بزرگ Bonhams مسئول برگزاری حراج و فروش اتومبیل های مذکور بود و توانست در جریان فروش اخیر خود لامبورگینی وننو رودستر را به قیمت حیرت انگیز 8.3 میلیون دلاری به فروش برساند تا گران قیمت ترین خودروی این خودروساز ایتالیایی لقب گیرد. علاوه بر این، خودروی کونیگ زگ وان:1 در حراجی به قیمت 4.6 میلیون دلار، بوگاتی ویرون به قیمت 1.31 میلیون دلاری، استون مارتین وان77 به قیمت 1.55 میلیون دلار و همچنین خودروی فراری لافراری به قیمت 2.19 میلیون دلاری فروخته شدند.
 

کد خبر 117065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha