نگاه ویژه نمایشگاه حمل و نقل به استارت آپ‌ها

پرشین خورو: مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی ایران گفت : هفدهمین نمایشگاه حمل و نقل و خدمات شهری نگاه ویژه ای به بخش استارت آپ ها و شرکت های شرکت دانش بنیان دارد به گونه ای که حدود 60شرکت دانش بنیان در صنعت حمل و نقل دراین نمایشگاه حضور دارند.

به گزارش پرشین خودرو، بهمن حسین زاده با اعلام این مطلب که صنعت حمل و نقل در زندگی امروزی اهمیت دارد، افزود: این صنعت جایگاه مهمی در کشورمان دارد و روند رو به رشد آن بسیار چشمگیر است.


وی با بیان این که سال گذشته به دلیل تحریم ها فشار زیادی به صنعت حمل و نقل کشور وارد شده است، اظهار داشت: شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران فرصت بسیار مناسبی در اختیار فعالان این صنعت قرار داده تا در کنار برگزاری هفدهمین نمایشگاه حمل ونقل و خدمات شهری بخشی از مشکلات این صنعت را رفع کنند.

 

نمایشگاه حمل و نقل

 


حسین زاده در ادامه توسعه حمل و نقل هوشمند را یکی از دستاوردهای ایران در سال های اخیر دانست و گفت: به همین دلیل بخش مشخصی در هفدهمین نمایشگاه حمل و نقل و خدمات شهری به استارت آپ ها و شرکت های دانش بنیان اختصاص خواهد یافت.

مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ج. ا. ایران همچنین به بخش خدمات شهری در این نمایشگاه نیز اشاره کرد و افزود: معرفی خدمات حمل و نقل عمومی در پایتخت به بازدید کنندگان از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

کد خبر 117149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha