ب ام و سری 1 تمام الکتریکی 2 سال دیگر می آید

پرشین خودرو: کمپانی خودروسازی ب ام و اعلام کرد که تا 2 سال آینده یک خودروی هاچ بک احتمالا از خانواده سری 1 را با سیستم محرک تمام الکتریکی راهی بازار می کند.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، کمپانی خودروسازی "بی ام و" در حال حاضر یک ماموریت سنگین برعهده دارد و طی 4 سال آینده باید 12 خودروی کاملا الکتریکی و همچنین 13 خودروی پلاگین هیبریدی توسعه داده و راهی بازار کند. در این برنامه ریزی اولین خودروی تمام الکتریکی را می توانیم شاسی بلند iX3 بدانیم که سال گذشته به طور رسمی از سوی این خودروساز آلمانی معرفی شد و پس از آن محصولاتی همچون "بی ام و i4" و خودروی شاسی بلند "iNext" از راه خواهند رسید که گزینه دوم قرار است به عنوان پرچمدار فناوری کمپانی خودروسازی "بی ام و" پا به میدان بگذارد.

 

ب ام و



حال گزارش های جدید نشان می دهد که شرکت خودروسازی "بی ام و" گزینه بعدی خود برای توسعه یک خودروی تمام الکتریکی را از محصولات "سری 1" انتخاب خواهد کرد.

به گزارش پرشین خودرو و به نقل از اتواکسپرس، مدیران کمپانی خودروسازی "بی ام و" تایید کرده اند که یک خودروی هاچ بک تمام الکتریکی برای عرضه در سال 2021 میلادی در برنامه کاری خود دارند و انتظار می رود که از نظر طراحی تقریبا با محصولات سری 1 فعلی یکسان باشد، ولی بدون ورودی هوا در قسمت جلو و رنگ های روشن تر برای اینکه تشخیص الکتریکی بودن آن راحت تر باشد.
 

کد خبر 117159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha