مکلارن 720 معمولی یا 600LT تقویت شده؛ کدام سریع تر است؟ + ویدئو

پرشین خودرو: مکلارن 720 را می توان پادشاه درگ در بین خودروهای سوپراسپرت دانست، اما آیا این خودرو توانایی رقابت با برادر کوچک تر تقویت شده خود را دارد؟

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، در دنیای مسابقات درگ، جایگاه بسیار ویژه ای برای مکلارن 720S وجود دارد و این خودروی سوپراسپرت بریتانیایی را می توانیم یکی از سریع ترین وسایل نقلیه در شتاب گیری بدانیم که تاکنون خودروهای اسپرت و سوپراسپرت مختلفی را به زیر کشیده و برتری خود را به آنان دیکته کرده است، اما آیا این خودرو در مقابل برادر کوچک تر خود هم حرفی برای گفتن دارد؟ جواب این سوال اگر نسخه های استاندارد مکلارن 600LT باشد قطعا بله خواهد بود، اما در برابر نسخه تقویت شده توسط "هنسی" چطور؟ آیا هنوز هم می تواند خود را فاتح میدان بداند؟ برای رسیدن به جواب این سوال، در ادامه فیلمی از رقابت درگ میان مکلارن 720S معمولی با مشخصاتی استاندارد و نسخه 600LT مکلارن با تقویت سخت تیونر معروف آمریکایی، یعنی "هنسی" را خواهیم داشت که پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این ویدیو هیجان انگیز را از دست ندهید.

 

درگ



قبل از تماشای ویدئو، بد نیست بدانید که خودروی مکلارن 720S با موتور استاندارد خود می تواند خروجی قدرت 710 اسب بخاری داشته باشد و حالا در برابر مکلارن 600LT قرار گرفته است که خروجی قدرت آن با تغییرات هنسی از حداکثر 592 اسب بخار به 658 اسب بخار افزایش پیدا کرده است که در کنار وزن کمتر خود نسبت به مکلارن 720S می تواند رقابتی نزدیک با برادر بزرگ تر خود داشته باشد.

کد خبر 117166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha