پذیرایی نمایندگی 1303 آمیکو در ارومیه از بازدیدکنندگان نمایشگاه خودرو

پرشین خودرو: گروه صنعتی آمیکو که با پشتیبانی نمایندگی مجاز فروش و خدمات پس از فروش 1303 رضایی – ایقایی در نمایشگاه خودروی ارومیه حاضر شده است، برنامه های این گروه صنعتی را در حوزه برندینگ و معرفی محصول تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، عبدالرضا رضایی، نمایندگی 1303 آمیکو در ارومیه با بیان این که در روز نخست نمایشگاه خودروی ارومیه شاهد استقبال خوبی از سوی بازدید کنندگان از نمایشگاه بودیم، گفت: در سال جاری استقبال زیادی از محصولات تجاری آمیکو در آذربایجان غربی شده است.

رضایی که یکی از نمایندگی های گروه صنعتی آمیکو است که از نظر فروش در رتبه بالایی قرار دارد، افزود: در حال حاضر کشنده آمیکو نسبت به سایر محصولات این شرکت از تقاضای بیشتری در این استان برخوردار است که این امر به دلیل موقعیت منطقه ای آذربایجان غربی و توانایی های فنی این کشنده است.

 

رضایی



این نماینده استانی آمیکو افزود: با توجه به اینکه به مناسبت آغاز نمایشگاه، گروه صنعتی آمیکو طرح فروش ویژه کشنده و کامیون را آغاز کرده است، نمایندگی 1303 رضایی – ایقایی آماده ارائه خدمات متناسب با استانداردهای آمیکو به خریداران محصولات این شرکت است.

رضایی در پایان با اشاره به کمبود تبلیغات محیطی و شهری نمایشگاه خودرو در شهر ارومیه، تصریح کرد: با وجود اینکه در سطح شهر ارومیه تبلیغات بسیار کمی برای اطلاع رسانی نمایشگاه ارومیه انجام شده بود اما بازدید و استقبال همشهریان از این نمایشگاه تا امروز مطلوب بوده است و به طور قطع در روزهای آینده بهتر نیز خواهد شد.

یادآور می شود، نمایندگی مجاز 1303 رضایی – ایقایی آمیکو در ارومیه- کیلومتر 3 جاده سلماس -نرسیده به فرودگاه - روبروی جهاد استان - جنب روغن موتور ملت واقع شده است.
 

کد خبر 117181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha