بخش پیشرانه «ولوو» و «جیلی» مستقل می شود

پرشین خودرو: جیلی به عنوان کمپانی خودروسازی مادر برای ولوو، روز گذشته اعلام کرد که بخش تولید کننده موتورهای احتراق داخلی خود و شرکت ولوو را مستقل خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، برای انجام چنین کاری، کمپانی خودروسازی جیلی اعلام کرده است که بخش تولید کننده موتورهای احتراق داخلی خود و شرکت خودروسازی ولوو را با یکدیگر ادغام کرده و تصمیم دارند تا این بخش را یک شرکت مستقل اعلام کنند. این اقدام به آنان امکان می دهد تا شرکت جدید آنان تامین کننده موتور بسیاری از خودروسازان ریز و درشت جهانی باشد که به دنبال توسعه موتورهای احتراق داخلی نسل بعد یا موتورهای هیبریدی بر روی محصولات خود هستند.

این امر همچنین به شرکت خودروسازی ولوو کمک خواهد کرد تا تمرکز اصلی خود را بر روی توسعه وسایل نقلیه تمام الکتریکی بگذارد و همانطور که می دانید، این خودروساز سوئدی در حال ساختن یک خودروی تمام الکتریکی براساس کراس اوور XC40 است که به زودی رونمایی خواهد شد و از طرفی دیگر کمپانی خودروسازی ولوو اعلام کرده است که تا سال 2025 میلادی، حدود نیمی از فروش جهانی این شرکت را وسایل نقلیه تمام الکتریکی تشکیل خواهد داد.

 



پیشرانه های هیبریدی توسط واحد تجاری جدید تامین خواهد شد و همچنین موتورهای احتراق داخلی کارآمدتری برای محصولات جیلی، لوتوس، پروتون و دیگر زیرمجموعه های کمپانی خودروسازی جیلی توسعه و تولید خواهد شد.

کمپانی خودروسازی جیلی پیش بینی می کند که نه تنها کارگران و کارمندان خود را کاهش نمی دهد، بلکه با انجام چنین کاری باعث ایجاد تقریبا 3000 شغل از ولوو اتومبیل و حدود 5000 نفر از جیلی در بخش های مختلفی همچون تحقیق و توسعه، تهیه، ساخت، فناوری اطلاعات و امور مالی ایجاد خواهد شد.
 

کد خبر 117193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha