از بندر عباس تا اصفهان و گرگان؛ سال حضور پررنگ آمیکو در نمایشگاه های خودرو استانی

پرشین خودرو: حضور گروه صنعتی آمیکو در نمایشگاه های خودرویی سال جاری با حضور در ارومیه به ایستگاه سوم رسید که نشان دهنده برنامه های این شرکت بر ای توسعه نمایندگی های مجاز و معرفی برند آمیکو به عنوان یکی از ستون های بازار خودروهای کار و تجاری در ایران است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، نمایشگاه حمایت از رونق تولید، نمایشگاه خودرو کرمانشاه و نمایشگاه خودرو ارومیه شاهد حضور پرقدرت گروه صنعتی آمیکو بوده است آنهم در شرایطی که بسیاری از بزرگان صنعت خودروسازی خود را از دیدار رو در رو با مشتریان و فعالان صنعت و بازار خودرو محروم کرده اند.

آمیکو اما از ابتدای سال جاری نشان داده است که برنامه های زیادی برای بازار خودروهای کار و تجاری در سر دارد که توسعه نمایندگی های استانی، برگزاری دوره های آموزشی متنوع و حضور مستمر در نمایشگاه های خودرو استانی موید این ادعا است.

مدیر فروش آمیکو با تایید برنامه های کلان آمیکو برای فعالیت بیشتر در صنعت خودرو، گفت: اصلی ترین دلیلی که گروه صنعتی آمیکو را ملزم به حضور پررنگ در نمایشگاه های استانی کرده است، اعلام وجود به عنوان یکی از ستون های اصلی صنعت خودروسازی کشور به خصوص در حوزه خودروهای کار و تجاری است چرا که در حال حاضر و با وجود مشکلات عدیده ای که در صنعت خودرو حکم فرماست، آمیکو یکی از معدود شرکت های خصوصی است که هم در بحث داخلی سازی هم در بحث رونق تولید و ارائه محصول حرف های بسیاری برای گفتن دارد.

 

وحید محمدی



وحید محمدی در ادامه با اشاره به وجود برخی مشکلاتی که خودروسازان در تحریم های کنونی با آن مواجه هستند، افزود: اینکه صنعت خودرو با مشکلات زیادی دست به گریبان است، قابل کتمان نیست ضمن اینکه این مشکلات برای خودروسازان بخش خصوصی بیشتر و پررنگ تر است اما وجود مشکلات نباید ما را از ادامه مسیر منصرف کند.

وی افزود: وجود برخی مشکلات ما را بر آن داشت تا با تقویت خدمات پس از فروش کمبودهایی را که در این عرصه وجود داشت برطرف کنیم که اصلی ترین راه برای برطرف ساختن این مشکلات را حضور در نمایشگاه های استانی با همکاری نمایندگی های آمیکو می دانیم.

محمدی اظهار داشت: البته بخش مهم دیگری که در این مسیر مورد توجه آمیکو قرار گرفت، مباحث آموزشی برای پرسنل نمایندگی ها بوده است که این مهم را با برگزاری دوره های آموزشی که به صورت هفتگی و مستمر در این شرکت در حال برگزاری است، انجام می دهیم.

وی افزود: موید این ادعا نیز رسیدن این دوره های آموزشی با حضور 35 نفر از پرسنل نمایندگی های مجاز آمیکو به دوره دهم است.

مدیر فروش آمیکو ادامه داد: در نمایشگاه های استانی برنامه هایی برای حضور مدیران گروه صنعتی آمیکو و ارتباط چهره به چهره آنان با مشتریان تدارک دیده ایم که به طور مثال در نمایشگاه ارومیه، روزبه شفق مدیر تولید، علی مهمانی مدیرفنی و مهندسی و علی اکبر علیپور رئیس مهندسی آمیکو از جمله مدیرانی بودند که در نمایشگاه حضور پیدا کردند.

 



وی در تشریح فوائد حضور مدیران این شرکت در میان مشتریان، تصریح کرد: حضور در نمایشگاه و گپ و گفت و دیدار رو در رو با خریداران محصول، کمک های شایانی به شناخت مدیران در بخش های مختلف می کند، به طور مثال در حوزه مهندسی می توانند با شناخت بیشتر از معایب به ارائه طرح های مهندسی برای رفع عیوب بپردازند یا در حوزه فروش و خدمات پس از فروش به سهل الوصول کردن قراردادها و شناخت کمبودها در حوزه ارائه خدمات پس از فروش منجر خواهد شد.

وحید محمدی خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری در 3 نمایشگاه حضور داشتیم و پس از این نیز در نمایشگاه های تهران، بندرعباس، گرگان و اصفهان حضور پیدا می کنیم و مسیر تعریف شده در راهبردهای کلان گروه صنعتی آمیکو را با دقت نظر اجرایی خواهیم کرد.

کد خبر 117205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha