جشن 4 سالگی تیگو5 در گردهمایی بزرگ تیگو5 سواران

پرشین خودرو: 4 سال از ورود خودرو چری تیگو در بازار ایران می گذرد، مدیران خودرو به پاس قدردانی از اعتماد مشتریان و ارتباط رودررو با خریداران تیگو5، گردهمایی بزرگ تیگو5 سواران را با حضور جمعی از مدیران این شرکت برگزار کرد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، سالن آمفی تاتر و پارکینگ شماره 2 پارک ارم روز گذشته میزبان گردهمایی بزرگ تیگو5 سواران بود.این گردهمایی البته تفاوتی با سایر برنامه های این چنینی داشت که آنهم به دلیل حضور مدیران ارشد چری در ایران بود.

 

گردهمایی تیگو5 سواران



در این گردهمایی مدیر گارانتی این شرکت در کنار مدیربازاریابی و فروش مدیران خودرو نیز حضور داشتند.

در ابتدای برنامه بابک صدرایی با اعلام 4 سالگی حضور چری تیگو5 در ایران گفت: چری تیگو5 مانند سایر خودروهای چری از نخستین محصولاتی در بازار ایران است که هر دو سال یکبار به روزرسانی های جدید دریافت کرده و با ظاهر جدید به بازار آمده است در حالی که در هیچ یک خودروهای تولید شده در ایران این مزیت را مشاهده نمی کنیم.

 

بابک صدرایی



مدیر بازاریابی و فروش مدیران خودرو از ادامه این روند در شرکت مدیران خودرو خبر داد و تایید کرد: در ادامه روند رو به جلوی شرکت  چری در ایران، تا پایان سال محصول جدید ایکس55 را به بازار عرضه خواهیم کرد.

در ادامه «زِنگ»معاون فروش شرکت مدیران خودرو با حضور روی سِن با تشکر از مشتریان وفادار این شرکت در ایران گفت: فعالیت 15 ساله شرکت چری در ایران با 400 هزار مشتری در این کشور، گواه کیفیت خوب محصولات چری است و ما در مدیران خودرو با تولید 7 محصول در پی پاسخ به نیازهای مشتریان ایرانی هستیم.

 

گردهمایی تیگو5 سواران



«زِنگ» افزود با بیان اینکه ما در بازار ایران سرمایه گذاری های زیادی انجام داده ایم، افزود: حضور چری در کشور ایران ادامه خواهد داشت و مشتریان نگرانی از بابت ادامه حضور این برند در ایران نباید داشته باشند.

غلامی مدیر گارانتی شرکت چری در این گردهمایی خطاب به مشتریان گفت: گارانتی خودروهای چری، 5 سال یا 150 هزار کیلومتر است که مشتریان می بایست برای حفظ شرایط گارانتی در زمان های تعیین شده به بررسی های ادواری خودرو در نمایندگی های مجاز مدیران خودرو بپردازند.

 

غلامی

 


مدیر گارانتی مدیران خودرو تاکید کرد: زمان سرویس های ادواری خودروهای چری 10 هزار کیلومتر است که مالکان باید در زمان مقرر نسبت به حضور در نمایندگی های مدیران خودرو اقدام کنند چرا که این حضور به افزایش طول عمر خودرو کمک شایانی خواهد کرد.

در گردهمایی بزرگ تیگو5 سواران، برای قدردانی از مشتریان خودروهای چری با برگزاری قرعه کشی، هدایایی به رسم یادبود، اهدا شد.

 

تیگو5 سواران

 

 

تیگو5 سواران



در خلال پذیرایی از مشتریان چری، خبرنگار پرشین خودرو با حضور در جمع مشتریان این شرکت، گفت و گویی با برخی از مالکان خودروهای چری انجام داد.

 

تیگو5 سواران



آیدین که دو سال است تیگو5 سوار می شود، از مشتریان قدیمی مدیران خودرو محسوب می شود و این سومین خودرو از این برند است که تا کنون خریداری کرده است. آیدین مهمترین دلیل خود از خرید تیگو5 را طیف مناسب از آپشن های این خودروی چری در کنار طراحی به روز و جوان پسند تیگو5 در مقایسه با سایر خودروهای هم رده دانست.

امیرعلی دیگر مالک تیگو5 دلیل انتخاب این خودرو و برند چری را شبکه گسترده نمایندگی ها در کشور معرفی کرد و گفت: به دلیل اینکه در طول سال به مسافرت های زیادی می روم، اطمینان از دریافت خدمات سراسری از مهمترین مشخصه هایم برای خرید خودرو بود که بعد از بررسی و تحقیق و پی بردن به اینکه چری در تمام استان های کشور از نمایندگی مجاز برخوردار است و شبکه امداد خودروی مستقل نیز دارد به انتخاب تیگو5 اقدام کردم.


 

کد خبر 117214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha