سومین محموله خودروهای سیف خودرو به ایران رسید +فیلم

پرشین خودرو: سومین محموله قطعات منفصله خودروهای بیسو در گمرک شهریار تخلیه شده است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، در هفته های گذشته اخباری مبنی بر عدم تحویل خودروهای بیسو در برخی رسانه ها منتشر شد که دقایقی پس از اعلام این خبر، روابط عمومی این شرکت با سفارشی خواندن و تکذیب این اخبار در رسانه های مذکور گفت: خودروهای این شرکت به دلیل مشکلات تحریمی انتقال ارز و کالا و همچنین تغییرات مدیریتی و مالکیتی در شرکت چینی تولیدکننده محصولات بیسو با تأخیر سه ماهه به مشتریان تحویل می شود.

امروز پس از یک هفته از انتشار خبر فوق، فیلمی در فضای مجازی از ورود قطعات محصولات بیسو دست به دست شد فیلمی که محسنی مدیر روابط عمومی سیف خودرو با تایید آن به خبرنگار ما گفت: همانطور که در مصاحبه های قبلی اعلام کردیم خودروهای بیسو با سه ماه تاخیر به دست مشتریان خواهد رسید، روز چهارشنبه هفته گذشته تعداد زیادی از پک های CKD محصولات بیسو توسط خطوط ریلی ما بین 5 کشور چین، قزاقستان، ازبکستان، ترکمنستان و ایران به طور مستقیم از کارخانه تولیدکننده این محصولات وارد گمرک شهریار شده است.

به گفته وی، این محموله وارداتی پس از طی مراحل گمرکی در هفته آینده روی خطوط تولید قرار خواهد گرفت تا بتوانیم با عهدی که با مشتریان بسته ایم پای بند بمانیم.


محسنی در پایان خاطرنشان کرد: در هفته های آتی نیز به طور متناوب محموله های دیگر از این محصولات وارد کشور خواهد شد و به ترتیب تحویل مشتریان می شود.

 


کد خبر 117240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha