کد خبر 117302
۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۲
کاهش ۳۲ درصدی حوادث جاده‌ای اربعین

پرشین خودرو: فرمانده پلیس راهنمایی و رانندگی گفت: با اقدامات مناسب و پیش‌بینی‌های خوب امسال در ایام اربعین حوادث جاده‌ای نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۲ درصد کاهش یافته است.

به گزارش پرشین خودرو، سردار «سیدکمال هادیانفر» اظهار کرد: با وجود سه برابر شدن جمعیت زائران و ترددها در اربعین امسال با بسترسازی مناسب با مشکلات کمتری مواجه هستیم.

وی افزود: با اقداماتی که پلیس راهور از ماه گذشته در پیش گرفته تمهیدات ترافیکی در طول چهار مرز کشور اتخاذ شده است و در این راستا سه هدف عمده را دنبال می‌کنیم.

 

هادیانفر


فرمانده پلیس راهنمایی و رانندگی اضافه کرد: مدیریت ترافیک، ایمنی سفر زائران در ناوگان مسافربری و ناوگان شخصی و همچنین تسهیل در تردد زائران اهداف سه گانه پلیس راهور است.


وی تاکید کرد: زائرانی که هنوز قصد سفر به عتبات را دارند حتما باید زمان را مدیریت کنند همچنین زائرانی که قصد بازگشت به کشور را دارند سفر خود را به روزهای پایانی موکول نکنند.

هادیانفر عنوان کرد: زائران حتما باید در این ایام از فرصت برگشت استفاده کنند که بتوانیم بر ترافیک مدیریت داشته باشیم و کمترین گره ترافیکی و روان‌سازی ترافیک و حوادث را داشته باشیم.

منبع: ایسنا

کد خبر 117302

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha