کد خبر 117315
۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۷
زیرگذر استاد معین 22 بهمن افتتاح می‌شود

پرشین خودرو: شهردار تهران از افتتاح دو زیرگذر «استاد معین» و «گیشا» به ترتیب در 22 بهمن و اسفند سال جاری خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو، پیروز حناچی صبح امروز در حاشیه بازدید از دو پروژه در حال ساخت «زیرگذر گیشا» و «زیرگذر استاد معین» با بیان اینکه الحمدالله توانستیم حتی از قولی که همکارانمان در مورد پروژه گیشا داده بودند نیز سریع‌تر عمل کنیم، گفت: خوشبختانه با بازبینی پروژه و مهندسی ارزشی که صورت گرفت، این پروژه تغییر کرد به گونه‌ای که هم ارزان‌تر و هم سریع‌تر این پروژه در حال تکمیل است.

وی با بیان این‌که 120 هزار مترمکعب خاک باید برای پروژه زیرگذر گیشا جابه‌جا شود که تاکنون 50 درصد آن انجام شده است، اظهار کرد: با توجه به سرعت پیشرفت کار مطمئنا این پروژه در اسفندماه سال جاری به اتمام می‌رسد.

شهردار تهران در مورد فازبندی پروژه پل گیشا گفت: عملیات عمرانی سنگین این پروژه به اتمام رسیده است و در حال حاضر در مراحل بعدی هستیم تا بتوانیم این پروژه را در اسفندماه افتتاح کنیم.

 

حناچی


حناچی در پاسخ به این سوال که چه تضمینی وجود دارد که این زیرگذر نیز مانند پل شهید نوروزی توسط پلیس مسدود نشود، اظهار کرد: این شریان جدید، تغییرات زیادی را بر روی معابر اطراف می‌گذارد، اما پل شهید نوروزی ترافیک ولنجک را بر روی خیابان مقدس اردبیلی و یمن منتقل می‌کرد که در حال حاضر این تقاطع غیرهمسطح به صورت 24 ساعته فعال است.


شهردار تهران در مورد پروژه زیرگذر استاد معین با بیان این‌که عملیات خاکبرداری آن به اتمام رسیده و مهندسان در حال لاینینگ این پروژه هستند، ادامه داد: قول داده بودیم که 22 بهمن این پروژه را افتتاح کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که بنا به گفته کارشناسان کف مترو خط 4 با سقف زیرگذر استاد معین تنها نیم متر فاصله دارد و آیا مسائل ایمنی آن رعایت شده یا نه، گفت: این مساله پیچیدگی پروژه استاد معین بود و این مجموعه از دو شریان اصلی مترو و خیابان آزادی عبور می‌کند که با اجرای عملیات لاینینگ ایمنی آن ارتقاء خواهد یافت.

حناچی همچنین در مورد وضعیت پل‌های عابر پیاده اظهار کرد: پل عابر پیاده و پله برقی با این انگیزه ایجاد می‌شود که مردم بیشتر از آن استفاده کنند، اما شرایط تحریم به خصوص در تامین و سرویس پله برقی مشکلاتی را ایجاد کرده است اما از آنجایی که می‌توان تحریم‌ها را به فرصت تبدیل کرد باید بگویم که کل پله برقی‌های ایستگاه مترو امام حسین (ع) که از خط 6 که به تازگی افتتاح شد، کاملا تولید ایران بوده است.

در این دو بازدید صبحگاهی شهردار تهران، معاون فنی و عمران شهرداری،رییس سازمان حمل و نقل و شهردار منطقه 2 نیز حضور داشتند.

منبع: ایسنا

کد خبر 117315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha