مصدومیت 15 زائر ایرانی بر اثر واژگونی ون در عراق + اسامی

پرشین خودرو: آمبولانس‌های عراقی این افراد را ابتدا به بیمارستان شهر خانقین منتقل کردند و پس از انجام اقدامات اولیه این مصدومان را برای تحویل به طرف ایرانی به مرز خسروی منتقل کردند.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از ایرنا، سرپرست معاونت عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از مصدومیت ۱۵ زائر ایرانی در پی واژگونی خودرو در خانقین عراق و انتقال آنها به ایران خبر داد.

به گزارش تسنیم، حامد سجادی با اشاره به این حادثه گفت: یک دستگاه خودروی ون در شهر خانقین عراق واژگون شد و ۱۵ مسافر ایرانی که در این ون حضور داشتند مصدوم شدند.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اضافه کرد: آمبولانس‌های عراقی این افراد را ابتدا به بیمارستان شهر خانقین منتقل کردند و پس از انجام اقدامات اولیه این مصدومان را برای تحویل به طرف ایرانی به مرز خسروی منتقل کردند.

وی افزود: در مرز هم با همکاری عوامل هلال احمر و اورژانس مصدومان تحویل گرفته شدند و به بیمارستان قصرشیرین انتقال پیدا کردند.

سجادی ادامه داد: علاوه بر این ۱۵ سرنشین یک فرد دیگر هم در این ون حضور داشت که خود به اورژانس مرز خسروی مراجعه کرد و به مراکز درمانی منتقل شد.

اسامی ۱۵ مصدوم منتقل شده به شرح زیر است:

۱- مهدی دارابی قاسمی – کرمانشاه

۲- محمدرضا اسفندی – بروجرد

۳- مرتضی خوش صحبت – اندیمشک

۴- محمود حسنی – همدان

۵- عرفان دهنوی – کنگاور

۶- علی قزلی – کرمانشاه

۷- مصیب مهدوی راد – کرمانشاه

۸- زهیر بلند قامت پور – تهران

۹- محمد مهدی حسینی – تهران

۱۰- امیر مجد – کرمانشاه

۱۱- حمید عظیمی – همدان

۱۲- غلامرضا عمادی واحد – همدان

۱۳ مهدی رستگار دلجو – همدان

۱۴- محمد طاها بلند قامت پور – تهران

۱۵- بهرام دوست پرست – همدان

کد خبر 117395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha