تصاویر جاسوسی نسل جدید نیسان ایکس تریل منتشر شد

پرشین خودرو: نسل جدید نیسان ایکس تریل در حال توسعه بوده و اخیرا تصاویری جاسوسی از آن بدست آمده است که نشان از شباهت آن به خودروی نسل جدید نیسان جوک دارد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، نیسان ایکس تریل یا در بازار ایالات متحده آمریکا "نیسان روگ"، شاسی بلند سایز متوسط شرکت خودروسازی نیسان و برادری بزرگ تر برای خودروی نیسان جوک به شمار می آید که شرکت خودروسازی نیسان در حال توسعه آن بوده و آزمایشات آن در جاده های عمومی را آغاز کرده است تا مشکلات ریز و درشت آن را با انجام تست های شهری پیدا کرده و سپس برطرف کند. حال این خودرو در حالی که تست های جاده ای خود را پشت سر می گذارد، اسیر عکاسان جاسوسی شده و تصاویر آن در وبسایت های خبری منتشر شده است، ولی با چهره ای کاملا استتار شده که جزئیات کمی از چهره اتومبیل را در اختیارمان قرار می دهد، اما باتوجه به همین تصاویر جاسوسی می توانیم به نکات خوبی در رابطه با چهره خودروی نسل جدید نیسان ایکس تریل برسیم.

 

نیسان



اولین چیزی که با وجود پوشش های استتار جلب توجه می کند، طراحی نسل جدید کمپانی خودروسازی نیسان خواهد بود که موجب شده این خودروی شاسی بلند سایز متوسط در ظاهر خود به دیگر محصول شاسی بلند نیسان، یعنی نیسان جوک شبیه شود.

 

نیسان



این اشتراکات را می توانیم در فرم جلو پنجره با حاشیه کرومی پهن آن، چراغ های نواری شکل باریک در پیشانی و نصب چراغ های اصلی روشنایی در اطراف سپر را نام ببریم، هرچند چراغ های نصب شده بر روی نیسان ایکس تریل فرمی مستطیل شکل و کشیده دارند و این فاکتور بر روی خودروی نیسان جوک نسل جدید درست همانند نسل اول آن فرمی گردی شکل دارد.

 

نیسان



در رابطه با مشخصات فنی این خودرو هیچگونه اطلاعات رسمی در دسترس نیست، اما انتظار می رود که این خودرو سال آینده وارد بازار شود و شایعاتی هم وجود دارد که این خودرو در نسل جدید خود از یک موتور چهار سیلندر 2.5 لیتری با خروجی قدرت 170 اسب بخاری سود می برد که با استفاده از یک جعبه دنده اتوماتیک انتقال متداول CVT، نیروی آن به سمت چرخ های محرک ارسال خواهد شد.

تصاویر بیشتر این خودروی نیسان را می توانید در آلبوم تصاویر انتهای متن مشاهده کنید.
 

کد خبر 117415

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha