4 روش ثبت درخواست امداد را به خاطر بسپارید +جزئیات

پرشین خودرو: حتما برای شما هم پیش آمده که زمان درخواست امداد با مشکل اینترنت مواجه و موفق به ثبت درخواست خود نشوید، در این گزارش شما را با دیگر راه های ثبت درخواست امداد خودرو آشنا می کنیم.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، مالکان خودروهای ایران خودرو برای ثبت درخواست های امدادی در مواقع لزوم راه هایی پیش روی خود دارند که می توان گفت کمتر شرکتی در حوزه امدادرسانی و خدمات پس از فروش خودروهای داخلی این تنوع در ثبت درخواست را برای مشتریان خود فراهم کرده است.

خدمات ایساکو معمولا در دوره های زمانی کوتاه بروزرسانی هایی را تجربه می کند که آخرین نمونه از این دست تغییرات، افزوده شدن قابلیت «ماشینم کجاست» به این اپلیکیشن است.

هدف از این گزارش، معرفی روش های ثبت درخواست امداد و آشنایی بیشتر شما برای استفاده از خدمات این شرکت و استفاده بهینه از این ابزار امدادی – خدماتی در شرایط مختلف است.

 

امداد ایران خودرو



نخستین راه که البته ساده ترین روش نیز است، استفاده از اپلیکیشن ایساکو و ثبت درخواست از طریق آیکون «امداد فوری» در صفحه اصلی اپلیکیشن ایساکو است. اپ ایساکو برای گوشی های هوشمند با سیستم عامل اندروید و ios قابل نصب است.

حالا ممکن است در مواقعی با شرایطی مواجه شوید که امکان دریافت خدمات از اپلیکیشن ایساکو به دلایلی چون قطعی اینترنت وجود نداشته باشد، پس در این شرایط چه کاری باید انجام داد؟

در این شرایط می توانید با شماره تماس 096440 درخواست امداد خود را ثبت کنید. برای استفاده از این روش تنها کافیست تا با شماره گیری 096440 منتظر پاسخگویی اپراتور هوشمند بمانید، در مرحله بعد با شماره گیری زیرکلید 1 و بعد از آن زیر کلید شماره 2 درخواست شما ثبت می شود.

در این مرحله کارشناس مربوطه با دریافت اطلاعات خودرو و مکان دقیق، اقدام به ثبت درخواست شما می کند. در این روش و پس از ثبت درخواست، سایر مراحل از طریق پیامک به شما اطلاع رسانی می شود.

سومین روش برای ثبت درخواست امداد خودرو برای زمانی طراحی شده است که شما از موقعیت مکانی خود اطلاع دقیق ندارید و یا دسترسی به اپ ایساکو مهیا نیست.

در این روش نیز ابتدا می بایست همچون مرحله قبل با شماره تلفن 096440 تماس بگیرید و زیر کلید 1 را دو بار شماره گیری کنید، در این مرحله تلفن گویا پس از اعلام ارسال لینک به شماره تلفن شما به صورت خودکار قطع می شود. در حدود 20 ثانیه بعد یک پیامک حاوی لینک روی تلفن شما ارسال می شود که با کلیک بر روی لینک وارد صفحه وب-اپ ایساکو می شوید. در صفحه وب – اپ شما باید اطلاعات خودرو و موقعیت مکانی را ثبت کنید. در اینجا درخواست امداد شما ثبت شده است و در لینکی که برای شما ارسال می شود، می توانید موقعیت مکانی امدادگر و مشخصات وی را مشاهد کنید.

کاربران ناشنوا در این روش می توانند با زدن تیک آیکون «ناشنوا هستم» در زمان ثبت مشخصات خودرو، از امکانات ایساکو برای ناشنوایان استفاده کنند.

آخرین روشی که می توان برای ثبت درخواست امداد استفاده کرد، ثبت درخواست از طریق وبسایت 096440 دات کام است. در این گزینه می توانید با استفاده از کامپیوترهای خانگی و ورود به صفحات این سایت و کلیک کردن روی تصویر خودروی امدادی که در بالای صفحه و سمت چپ قرار دارد، درخواست امداد خود را به ثبت برسانید.

در این روش نیز بعد از ثبت موقعیت مکانی و وارد کردن اطلاعات خودرو، ظرف مدت کوتاهی درخواست شما ثبت می شود.

با به خاطر سپردن هر یک از این روش ها می توانید در شرایط مختلف مکانی از خدمات شرکت ایساکو بهره مند شوید.

کد خبر 117418

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha