اهمیت عملکرد کنترلر‌ ترافیک هوایی در ارتقای ایمنی پرواز‌

پرشین خودرو: وزیر راه و شهرسازی در پیامی، با تبریک فرا رسیدن بیستم اکتبر روز جهانی کنترلر ترافیک هوایی، بر اهمیت کار کنترلر‌های هوایی در ارتقای ایمنی پرواز‌ها تاکید کرد.

به گزارش پرشین خودرو، محمد اسلامی در این پیام، ضمن تبریک بیستم اکتبر روز جهانی کنترل ترافیک هوایی نوشت: ایران اسلامی به عنوان ام القرای جهان اسلام که پرچمدار امنیت، ایمنی و صلح است، به وجود فرزندان متخصص، متعهد و توانمند خویش افتخار می‌کند، همان‌ها که همواره در حساس‌ترین برهه‌ها توانسته‌اند نام ایران را سربلند سازند، پرچم مقدس ایران را در اوج به اهتزار درآوردند و اعتبار ایران و ایرانی را در جهان بلند آوازه کنند.


وی ادامه داد: صنعت هوانوردی به عنوان بخش مهم و تاثیرگذار خانواده بزرگ حمل و نقل کشورمان که ارتباط بسیار زیادی نیز با جهان دارد، طلایه دار ایمنی و خدمت‌رسانی است و این دستاورد مهم، ممکن نمی‌شد اگر تخصص، دقت، دلسوزی و تلاش بی‌دریغ تمامی ارکان متخصصان این صنعت وجود نداشت. در این میان، نقش متخصصان عرصه کنترل ترافیک هوایی، نقشی حیاتی و انکارنشدنی است، همان‌هایی که غفلت، واژ‌های نامانوس و ناموجود در قاموس عملکردی آنان است.

 

محمد اسلامی

 


اسلامی با تاکید بر نقش حیاتی کنترلر‌های ترافیک هوایی در تامین ایمنی هوانوردی، خطاب به آن‌ها نوشت: بدون شک، اکنون که ایران در دوره‌ای حساس قرار دارد و تحریم‌های ظالمانه جهانی، در گام نخست، صنعت هوانوردی کشورمان را هدف قرار داده است، تلاش قابل ستایش شما، بیش از پیش اهمیت دارد و ایمنی پرواز‌ها در آسمان ایران، هم در پرواز‌های داخلی و هم در پرواز‌های عبوری از آسمان کشورمان، مدیون نقش آفرینی شماست.


وی در بخش دیگری از پیام آورده است: اینجانب فرارسیدن بیست و هشتم مهرماه؛ مصادف با بیستم اکتبر، روز جهانی کنترلر‌های ترافیک هوایی را خدمت تمامی فعالان این حوزه مهم و ارزشمند در شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران تبریک می‌گویم و از خداوند متعال بهروزی، موفقیت و تندرستی شما متخصصان گرانقدر را خواستارم. روزتان خجسته باد.

منبع: خبرگزاری صداو سیما

کد خبر 117421

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha