کد خبر 117435
۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۲
واردات قطعات خودرو  تنها در انحصار ۶ نفر است

پرشین خودرو: عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس می‌گوید از آنجایی که واردات قطعات تنها در اختیار۵ یا ۶ نفر است نایاب شدن برخی قطعات در بازار امر دور از انتظاری نیست چراکه انحصار، فساد ایجاد می‌کند.

به گزارش پرشین خودرو،  سیدجواد حسینی کیا عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی،  درباره نایاب شدن قطعات الکترونیکی خودور، گفت: از آنجایی که واردات قطعات تنها در اختیار5 یا 6 نفر است نایاب شدن برخی قطعات در بازار امر دور از انتظاری نیست چراکه انحصار، فساد ایجاد می‌کند به طور مثال در برخی موارد قطعه وارد کشور می‌‌شود اما افراد از توزیع آن خودداری می‌کنند در واقع مافیاهای قدرت، واردات را در اختیار دارند اما با هدف افزایش قیمت از عرضه به بازار خودداری می‌کنند.
 

 

واردات قطعه



وزارت دفاع برای کاهش واردات قطعه وارد میدان شده است

نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وزارت دفاع برای کاهش واردات قطعه وارد میدان شده است، افزود: اگرچه خودرو از حدود 1200 قطعه تشکیل شده است که 471 قطعه آن وارداتی است اما وزارت صنعت، معدن و تجارت به دنبال بومی سازی این قطعات است.

وی درباره کیفیت ارائه خدمات پس از فروش، اظهار کرد: برای راحتی مشتریان باید نمایندگی‌هایی که خدمات پس از فروش بهتری ارائه می کنند شناسایی شده تا با معرفی آنها به مردم زمینه بهبود عملکرد نمایندگی‌های ارائه کننده خدمات پس از فروش نیز فراهم شود.

برخی نمایندگی‌ها نتوانستند رضایت نسبی مشتریان را به دست آورند

عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: کیفیت ارائه خدمات پس از فروش در برخی نمایندگی‌ها مناسب بوده و برخی دیگر هنوز نتوانستند رضایت نسبی مشتریان را به دست آورند.

منبع: خبرگزاری خانه ملت

کد خبر 117435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha