سند بیش از 52 هزار دستگاه خودرو در ایران خودرو صادر شد

پرشین خودرو: شركت ایران خودرو تحویل خودروی مشتریان را مطابق با تعداد خودروهای تولید شده در روز انجام می دهد.

به گزارش پرشین خودرو، پایگاه اطلاع رسانی گروه صنعتی ایران خودرو دراطلاعیه ای عنوان كرده است: تمامی خودروهائی كه از ابتدای سال تولید شده اند به نام مشتریان فاكتور شده است و هیچ دلیلی برای دپو كردن خودروهای تولید شده در پاركینگ وجود ندارد از طرفی سند خودروهای تولیدی مطابق ضوابط موجود و طبق تولید روزانه درحال صادر شدن است و افزایش قیمت برخی محصولات ایران خودرو در بازار بنا به دلایلی به غیر از فاكتور صورت گرفته است.

در این اطلاعیه ضمن رد شایعات مبنی بر عدم صدور فاكتور برخی از خودروها با هدف بالا رفتن قیمت بازار، تاكید شده است، قیمت برخی از خودروهای تولیدی خودروسازان در بازار در روزهای اخیر افزایش جزئی را تجربه كرده است كه بررسی میدانی كارشناسان نشان می دهد جو روانی ایجاد شده توسط سودجویان و واسطه گران سبب افزایش 2 تا 2.5 درصدی قیمت محصولات خودروسازان در بازار شده است و هدف سودجویان از اشاعه شایعات اینچنینی بالا بردن قیمت خودروها در بازار و كسب سود بیشتر است.

 

خودرو



البته شركت ایران خودرو برای مقابله با پدیده گرانی خودرو در بازار برنامه هایی را از قبیل افزایش میزان تولید، تداوم فروش تنظیم بازار و ... در دست اقدام دارد كه با مهیا شدن شرایط اجرا و بكار بستن برنامه های مذكور قطعا از التهاب قیمت ها در بازار كاسته خواهد شد.

برمبنای این گزارش، شركت ایران خودرو از ابتدای شهریور تا 28 مهر ماه جاری سند بیش از 52 هزار دستگاه خودرو را صادر نموده و این خودروها را تحویل مشتریان داده است.
 

کد خبر 117459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha