اعلام گزارش سانحه هواپیمای تهران-یاسوج تا ۲ ماه آینده

پرشین خودرو: رئیس کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس گفت: گزارش اعضای این کمیسیون درباره سانحه هواپیمای ATR تهران- یاسوج ظرف دو ماه آینده در صحن علنی قرائت خواهد شد.

به گزارش پرشین خودرو، داود محمدی رئیس کمیسیون اصل نود مجلس، در واکنش به موضوعات مطرح شده درباره صدور حکم تعلیق دو ساله علی عابدزاده رئیس سازمان هواپیمایی از سوی دیوان عدالت اداری درخصوص پرونده سانحه هواپیما ATR تهران- یاسوج، گفت: کمیسیون اصل90 مجلس، از سال گذشته با وقوع حادثه سقوط هواپیمای تهران-یاسوج، به این پرونده ورود کرد و تاکنون جلسات کارشناسی بسیاری را برای بررسی این پرونده برگزار کرده است.

 

هواپیما

 


برگزاری جلسات مشترک با دستگاه قضا برای بررسی سانحه هواپیمای ATR تهران- یاسوج


نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در چند ماه اخیر بررسی های کامل و جامعی از سوی کمیسیون اصل90 در مورد سانحه هواپیمای ATR تهران- یاسوج صورت گرفته و در این راستا، جلساتی نیز با دستگاه قضا برگزار شد.


وی گفت: البته دستگاه قضا نیز به صورت جداگانه به پرونده سانحه هواپیمای تهران-یاسوج ورود کرده، اما با این وجود، مجلس نیز برای بررسی مستندات و اشتراک نظرات، جلساتی را با قاضی مربوطه برگزار کرد.



گزارش کمیسیون اصل90 درباره سانحه هواپیمای تهران- یاسوج ظرف دو ماه آینده در صحن علنی قرائت خواهد شد

محمدی با بیان اینکه گزارش کمیسیون اصل90 درباره سانحه هواپیمای ATR تهران- یاسوج ظرف دو ماه آینده در صحن علنی قرائت خواهد شد، افزود: با جمع بندی و جمع آوری گزارشات کارشناسانی که از طرف کمیسیون مسائل مرتبط با حادثه را بررسی کرده اند و همچنین اخذ نظرات نهایی قوه قضائیه، گزارش به زودی به صحن علنی ارائه خواهد شد.

رئیس کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس، با اشاره به موضوعات مطروحه درباره نقش سازمان هواپیمایی در وقوع سانحه هواپیمای تهران-یاسوج، گفت: در گزارش تمام مسائل و موارد به صورت مفصل ذکر شده و گزارش کمیسیون اصل90، برای تصمیم گیری در صحن علنی مجلس قرائت خواهد شد، اما هنوز گزارش جمع بندی نشده و نمی توان به صورت مشخص مقصران وقوع حادثه را اعلام کرد.

منبع: خبرگزاری خانه ملت

کد خبر 117462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha