معرفی استون مارتین DBS سوپرلجرا با طراحی دنیل کریگ

پرشین خودرو: استون مارتین مدل خاصی از DBS را به بازار معرفی کرد که دقیقا به خودرو جیمز باند شباهت دارد و طراحش دنیل کریگ است. این خودرو بیش از ۷۰۰ هزار دلار قیمت دارد.

به گزارش پرشین خودرو،  اگر کسی سرمایه‌ی زیادی داشته باشد، یکی از بهترین راه‌های صرف‌کردن آن خرید گجت‌های گران‌قیمت مخصوص جیمز باند است. اخیرا نیز جذاب‌ترین گجت جیمز باند، یعنی خودرو استون مارتین DBS سوپرلجرای، به بازار عرضه شده است. دنیل کریگ، بازیگر نقش جیمز باند، استون مارتین DBS سوپرلجرا را طراحی کرده است. البته این ادعای خودِ استون مارتین است و مشخص نیست کریگ به‌عنوان بازیگر چقدر در طراحی این خودرو دخالت داشته است.

شایان ذکر است فقط هفت دستگاه از این خودرو خاص تولید و با قیمت ۷۰۰ هزار و ۷ دلار به بازار عرضه خواهد شد. این هفت دستگاه خودرو همگی به رنگ آبی هستند و خریداران علاوه‌بر خودرو، ساعت گران‌قیمت و کم‌نظیر Omega Seamaster Diver 300m را نیز هدیه خواهند گرفت. از دیگر هدایایی که مالکان خودروی جیمز باند دریافت خواهند کرد باید به دستگاه فروش نوشیدنی Moet & Chandon به قیمت ۳۵ هزار دلار، کیسه بکس Versace با ارزش ۱۵۵۰ دلار و جعبه‌سیگار Bey Berk به قیمت ۱۶۵ دلار اشاره کرد. 

 

استون مارتین

 

استون مارتین در بخش فنی DBS سوپرلجرا از پیشرانه‌ای ۵/۲ لیتری V12 تویین‌توربو استفاده کرده است که می‌تواند ۷۱۵ اسب‌بخار قدرت و ۹۰۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید کند. گرچه این خودرو مانند خودرو فیلم‌های جیمز باند به کلید پرتاب‌کردن سرنشین از خودرو مجهز نیست، درعوض می‌تواند در ۳/۴ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتربرساعت برسد و حداکثر سرعتش نیز ۳۳۵ کیلومتر‌بر‌ساعت است.

 

ساعت امگا که به مالک این خودرو هدیه داده می‌شود، کیفی با نقش‌ونگاری ویژه دارد و در بسته‌ی آن، یک قطعه بلیت مراسم اکران اولیه‌ی جدیدترین فیلم جیمز باند (No Time to Die) نیز قرار دارد. به‌گفته‌ی نیومن مارکوس، ۱۲ درصد (حداقل ۳۳۰ هزار دلار) از سود حاصل از فروش این خودروها به سازمان The Opportunity Network اهدا خواهد شد.

منبع: زومیت

کد خبر 117470

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha