کد خبر 117472
۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۲
وقتی تویوتا C-HR تقویت می شود + تصاویر

پرشین خودرو: تویوتا چندی پیش یک نسخه ویرایش شده از کراس اوور تویوتا C-HR را با تغییرات ظاهری و همچنین فنی معرفی کرد، اما فعلا تنها در انحصار بازار ژاپن خواهد بود.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، کمپانی خودروسازی تویوتا برای اینکه یک محصول منحصربه فرد در خاک کشور خود ارائه دهد، به سراغ تیم مهندسی مسابقات خود یعنی "Gazoo Racing" رفته و از آنان برای توسعه یک پروژه جدید کمک خواسته است و نتیجه آن همانطور که می بینید، طراحی و ساخت یک نسخه تقویت شده از خودروی کراس اوور "تویوتا C-HR " بوده که حالا در طراحی و هم در مشخصات فنی خود پیشرفت های قابل توجهی نسبت به نسخه استاندارد داشته است.

 



اول از همه در ظاهر خودرو، می توانیم شاهد تغییرات چشمگیری در قسمت جلو بویژه در مجموعه سپر اتومبیل باشیم که حالا چراغ های اسپرت مشکی رنگ دریافت کرده و طراحی جلوپنجره و همچنین ورودی اطراف سپر آن با تغییراتی در طراحی خود همراه بوده است تا تشخیص نسخه استاندارد با نسخه ویرایش شده تویوتا C-HR کاملا مشخص باشد. علاوه بر این، در قسمت عقب شاهد نصب یک اسپویلر سقفی، بکارگیری چراغ های مشکی رنگ خطر، نصب چهار خروجی اگزوز به صورت جفت در اطراف سپر و همچنین شاهد طراحی مجموعه سپر کاملا جدید در قسمت عقب هستیم که تغییرات و تفاوت های این مدل با نسخه استاندارد را بیشتر به چشم آورده است. در زیر چرخ های اتومبیل هم چهار حلقه رینگ 19 اینچی بزرگ آلیاژی قرار گرفته است.

 



همه چیز در تغییرات ظاهری خلاصه نمی شود، زیرا بخش فنی اتومبیل هم دستخوش تغییراتی شده و حالا پیشرفت های چشمگیری به خود دیده است. البته باید همین ابتدای کار بگوییم که پیشرانه محرک اتومبیل هیچ تغییری نداشته است، ولی در این بین کمک فنرهای اتومبیل و همچنین فنرهای اصلی آن تقویت شده و به تثبیت کننده مجهز شده است، سیستم ترمز اسپرت بر روی چرخ ها نصب شده و همچنین پاسخ سیستم فرمان به خواسته های راننده سریع تر از قبل شده است تا این کراس اوور به خودروهای اسپرت بیشتر نزدیک شود.

 

تویوتا



همانطور که گفتیم، این خودرو تنها در کشور ژاپن و تنها به صورت محور جلو محرک در دسترس خواهد بود و نسخه 1.2 لیتری بنزینی آن با قیمت حدودا 25 هزار و 100 دلاری با تبدیل واحد در ژاپن و نسخه هیبریدی آن با قیمت 28 هزار و 500 دلاری در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.

کد خبر 117472

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha